Audiomagic – producent sprzętu audio wysokiej klasy szykuje crowdfunding na Crowdway

AudiomagicCrowdfunding udziałowy rozwija się w iście zawrotnym tempie. Liczni inwestorzy coraz częściej decydują się wspierać ciekawe projekty licząc, że nabyte udziały zapewnią im satysfakcjonujące zyski w przyszłości. Czołową polską platformą zajmującą się tą metodą finansowania jest Crowdway. Można na niej znaleźć naprawdę wiele interesujących projektów poszukujących swojej niszy. Już wkrótce swoją kampanię na niej przeprowadzi producent sprzętu audio najwyższej klasy dla muzyków i melomanów – Audiomagic.

Audiomagic

Audiomagic powstało w 2009 roku z pasji do dobrego brzmienia. W 2011 pozyskało pierwszego inwestora – AIP Seed i w ciągu sześciu lat od wsparcia projektu wypracowało kilkunastokrotny wzrost wartości udziałów. W swoim portfolio spółka posiada 13 marek audio w wyłącznej dystrybucji:

  • Encore Rockmaster
  • RHA
  • Brainwavz
  • Topping Audio
  • Noble Audio
  • Meze Audio
  • iFi Audio
  • Etymotic Research
  • Weston
  • Cayin
  • Fischer Audio
  • Little Dot
  • Kennerton

Klientami Audiomagic są choćby takie sieci, jak Empik, Komputronik czy Morele.net. Spółka z roku na rok zwiększa swoje przychody i generuje zyski. W 2019 ze spółką siły połączyło Lime Ears. To manufaktura indywidualnych monitorów dousznych założona w 2012 roku. Ponad 50% jej produkcji jest eksportowane, głównie do Japonii, Korei Południowej, Singapuru, Chin i Stanów Zjednoczonych.

Jej produkty cieszą się znakomitymi recenzjami na najbardziej poczytnych portalach branżowych i korzysta z nich wielu polskich artystów, w tym choćby Dawid Podsiadło, Monika Brodka czy Katarzyna Nosowska.

Połączone zespoły Audiomagic i Lime Ears obecnie doskonale się uzupełniają na poziomach technologii, wiedzy, doświadczenia oraz produktów. W końcu nie od dziś wiadomo, że muzyka wzmacnia więzi i inspiruje do współdziałania. Do tej pory sprzedała ona ponad 150 tysięcy produktów za łączną kwotę przekraczającą 20 milionów złotych. Nie powinno więc dziwić, że AIP Seed posiadające najbogatsze w Europie Środkowo-Wschodniej portfolio startupów, zdecydowało się zainwestować w ten projekt.

Cele Audiomagic na Crowdway

Celem spółki jest nie tylko produkcja indywidualnych słuchawek uniwersalnych, lecz także budowa społeczności i wprowadzenie nowatorskiej formy eventów koncertowych. W pierwszym przypadku mowa tu więc o produkcji masowej słuchawek Lime Ears, co pozwoli na eksport znacznie większych ilości.

Drugi z kolei dotyczy streamingu koncertów online na żywo. W aktualnej formie odznacza się on dość płaskim obrazem i dźwiękiem stereo, Audiomagic zamierza więc wzbogacić go o doświadczenie pełnego “zanurzenia” uczestnika w wydarzeniu.

Na realizację tych celów spółka będzie potrzebowała finansowania w wysokości 1,8 miliona złotych. W tym celu już niebawem przeprowadzi emisję akcji na platformie Crowdway i każdy zainteresowany będzie mógł w nią zainwestować.

Crowdfunding udziałowy na platformie Crowdway

Crowdway jest jedną z największych w Polsce platform equity crowdfundingu. Działa od 2015 roku. Do tej pory zrealizowała kampanię na łączną kwotę ponad 15 milionów złotych oraz pobiła rekordy crowdfundingu udziałowego w Polsce. Proponuje ona inwestorom zaangażowanie w wysokiej jakości aktywa w trzech liniach portfelowych:

  • Dynamika (projekty w fazie dynamicznego wzrostu)
  • Stabilność (produkty nieruchomościowe stabilnego zwrotu)
  • Innowacje (startupy)

Duży sukces na tej platformie święciły chociażby dwie emisje spółek Janusza Palikota z branży alkoholowej: Tenczyńska Okovita i Tenczynek Bezalkoholowe. Każda z nich zebrała ponad 4 miliony złotych, pierwsza w 36 a druga zaledwie w 30 dni.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here