Wzrost przychodów Plantwear w III kwartale 2020 r. o 12,5 proc. r/r

Informacja prasowa

PlantwearPlantwear, lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w III kwartale 2020 r. osiągnął ponad 2,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży. W lipcu spółka rozpoczęła sprzedaż w Rumunii, gdzie zrealizowanych zostało już ponad 250 zamówień. Dynamicznie wzrasta również popularność serwisu giftbay.pl

Kontynuujemy wzrost przychodów Plantwear i rozwijamy nowe projekty. W ciągu roku przychody wzrosły o ponad 12 proc., a wyłączając jednorazową transakcję z partnerem z Australii możemy mówić o prawie 20 proc. wzroście sprzedaży w minionym kwartale – komentuje Wiktor Pyrzyk.

Najpopularniejszą grupą produktów pozostają drewniane zegarki, które wygenerowały ponad 0,9 mln zł przychodów. Na drugim miejscu była drewniana biżuteria – wpływy z tego tytułu to ponad 0,8 mln zł.

W minionym kwartale spółka uruchomiła sprzedaż na rynku rumuńskim, gdzie do tej pory zrealizowano już 250 zamówień. Wzrost popularności notuje też uruchomiona w kwietniu br. platforma giftbay.pl, oferująca spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Łącznie, za jej pośrednictwem sprzedano już 4,5 tys. sztuk produktów. Spółka pracuje również nad wprowadzeniem na rynek nowej marki.

W ciągu najbliższych 2-3 tygodni zakończymy przeprowadzkę do nowej siedziby. Mogę z całą pewnością stwierdzić, że jesteśmy przygotowani na najgorętszy okres sprzedażowy w roku – zarówno jeśli chodzi o zaplecze produkcyjne jak i magazynowe – dodaje Wiktor Pyrzyk.

O SPÓŁCE

Plantwear – lider rynku lifestylowych akcesoriów drewnianych w Polsce, producent wysokiej jakości, unikatowych drewnianych zegarków, biżuterii i akcesoriów. Działająca od 2013 roku marka systematycznie zwiększa sprzedaż i rozwija portfolio produktowe. Poza działalnością biznesową, Plantwear koncentruje się na budowaniu relacji ze środowiskiem i społecznością w której działa.

Ekologiczna filozofia, objawiająca się w polityce zero-waste, korzystaniu z certyfikowanego drewna oraz misji posadzenia większej liczny drzew niż wykorzystuje w produkcji, sprawia, że wokół marki tworzy się zaangażowana społeczność. W 2019 roku Plantwear zdecydowało się przeprowadzić emisję akcji za pośrednictwem platformy CrowdConnect. Natomiast na początku stycznia 2020 r. Plantwear zadebiutował na rynku NewConnect.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj