Balticus – super-zegarki z Polski

Polska to nie Szwajcaria, ale mimo tego i u nas powstają wysokiej jakości zegarki. Balticus to niezależna polska marka z Pomorza, produkująca zegarki, o wyróżniającym się designie cenionym przez znawców. Jakiś czas temu wystartowała akcja crowdfundignowa spółki.

Super-zegarki

Nasze czasomierze nie tylko pokazują czas, to dodatkowa funkcja zegarków Balticus. Nasze zegarki to temat do rozmów i dyskusji. One przyciągają wzrok, zbliżają ludzi, intrygują i wzbudzają emocje – chwalą swój produkt ludzie z firmy.

Balticus jest znane też ze współpracy z PGNiG Superligą Piłki Ręcznej i Polskim Związkiem Hokeja na Trawie. „Nasza marka jest oficjalnym partnerem ligi damskiej oraz męskiej w obu tych dyscyplinach” – chwalą się twórcy spółki.

Teraz masz szansę stania się częścią historii firmy. Inwestując w markę Balticus, automatycznie stajesz się jej ambasadorem, masz realny wpływ na jej rozwój. „Wspólnie z nami buduj globalną markę zegarków Balticus” – zapraszają do współpracy ludzie z firmy.

„Szczególnie dumni jesteśmy z sieci dystrybucji stacjonarnej. Obecnie to 18 salonów na terenie całej Polski, a także 8 sklepów na 3 kontynentach. Od samego początku stawiamy na kontakt bezpośredni z klientami, tak aby móc wyjaśniać wiele aspektów naszej pracy, jak tworzymy projekty, jakie napotykamy problemy. Chcemy pokazywać naszym klientom kierunek, który obraliśmy w rozwoju naszej marki, mamy świadomość, że dzięki temu spełniamy również rolę edukacyjną i opiniotwórczą”

– dodają.

„Zegarki w znakomitej większości składane i czasem serwisowane, są w salonie zegarmistrzowskim w Gdyni – Ogrodowicz i Syn. Ten salon to marka sama w sobie, od trzech pokoleń rodzina Ogrodowicz zajmuje się zegarmistrzostwem. To dzięki ich pracy i doświadczeniu udaje się uniknąć wielu błędów już w fazie projektowania, czy przy ocenie prototypów, wiele rozwiązań zostało wprowadzone w nasze czasomierze właśnie po ich sugestiach”

– dowiadujemy się ze strony opisującej idee zbiórki.

Cele zbiórki

Celem zbiórki jest wchodzenie w coraz wyższe cenowo segmenty, rozszerzanie oferty oraz gamy modelowej. – W najbliższych latach chcemy potroić moce produkcyjne z 1000 sztuk rocznie. Aby to osiągnąć konieczne jest przejście z organicznego wzrostu na rozwój biznesu z większymi środkami finansowymi. Musimy skalować naszą działalność – dodają twórcy.

Docelowo chodzi o zebranie aż 2 mln zł.

Więcej informacji znajdziesz tutaj.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here