Biogo w połowie drogi do zebrania 2,2 mln zł. Komentuje prezes Tomasz Kosowski

Biogo w drodze na NewConnectBiogo.pl to lider w branży na rynku e-commerce w Polsce i jeden z najdynamiczniej rozwijających się sklepów ekologicznych ze zdrową żywnością w e-handlu w Europie Środkowo-Wschodniej. Aż 87% udziału w przychodach spółki to sprzedaż w sklepie internetowym, 13% generują sklepy stacjonarne. Spółka prowadzi obecnie ofertę publiczną z której chce pozyskać 2,2 mln zł, a na dzień 25 lutego (53 dni do końca zbiórki) zgromadziła ponad 50% kapitału. Tomasz Kosowski prezes spółki w rozmowie z Marcinem Podlackim z Comparic24.tv opowiada, na jakie cele zostaną przeznaczone zebrane środki.

  • Biogo to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sklepów internetowych ze zdrową żywnością i suplementami diety w Europie Środkowo-Wschodniej
  • Dzięki pozyskanym środkom, firma będzie mogła rozpocząć ekspansję na rynki zagraniczne i stworzyć autorską linię ekoproduktów
  • Zakup akcji możliwy jest przez stronę https://emisja.biogo.pl/

Biogo w ramach equity crowdfundingu chce pozyskać ponad 2 mln zł

Popularność zdrowego stylu życia, rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa oraz chęć nabywania produktów wysokiej jakości – wszystko to przyczynia się do szybkiego rozwoju rynku żywności bio. Lider w tym segmencie – internetowy sklep Biogo.pl właśnie rozpoczął pierwszą emisję swoich akcji. Inwestorzy mogą teraz stawiać na zdrowie, a dodatkowo zmienić świat na lepsze. Nie tylko produkty, ale styl życia i doświadczenia.

W ostatnich miesiącach sklepy internetowe, szczególnie te oferujące zdrową żywność, rozwinęły się na niespotykaną wcześniej skalę. Mamy też więcej czasu na decydowanie o zakupie produktów dobrej jakości, co przekłada się na wybieranie składników ekologicznych, pochodzących ze sprawdzonych źródeł i posiadających rzetelne certyfikaty – mówi Tomasz Kosowski CEO Biogo.

Dzięki pozyskanym środkom, firma będzie mogła rozpocząć ekspansję na rynki zagraniczne, stworzyć autorską linię ekoproduktów, wdrożyć platformę marketplace, a także otworzyć sklepy stacjonarne w największych aglomeracjach w kraju. Istotnym celem emisji akcji jest również poszerzenie działań promocyjnych oraz stworzenie aplikacji mobilnej, jeszcze bardziej ułatwiającej zakup ulubionych produktów.

Środki mają zostać przeznaczone na:

  • Ekspansję na rynki zagraniczne (600 tys. Zł.),
  • Wdrażanie platformy marketplace i algorytmu samouczenia (550 tys. Zł.),
  • Videomarketing, blog, komunikację i SEO (400 tys. Zł.),
  • Otwarcie 2 nowych sklepów stacjonarnych (300 tys. Zł),
  • Autorską linię eko produktów (200 tys. Zł.),
  • Stworzenie aplikacji mobilnej (150 tys. Zł.).

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj