Biogo.pl to lider w branży na rynku e-commerce w Polsce i jeden z najdynamiczniej rozwijających się sklepów ekologicznych ze zdrową żywnością w e-handlu w Europie Środkowo-Wschodniej. Aż 87% udziału w przychodach spółki to sprzedaż w sklepie internetowym, 13% generują sklepy stacjonarne. Spółka prowadzi obecnie ofertę publiczną z której chce pozyskać 2,2 mln zł, a na dzień 25 lutego (53 dni do końca zbiórki) zgromadziła ponad 50% kapitału. Tomasz Kosowski prezes spółki w rozmowie z Marcinem Podlackim z Comparic24.tv opowiada, na jakie cele zostaną przeznaczone zebrane środki.
- Biogo to jeden z najdynamiczniej rozwijających się sklepów internetowych ze zdrową żywnością i suplementami diety w Europie Środkowo-Wschodniej
- Dzięki pozyskanym środkom, firma będzie mogła rozpocząć ekspansję na rynki zagraniczne i stworzyć autorską linię ekoproduktów
- Zakup akcji możliwy jest przez stronę https://emisja.biogo.pl/
Biogo w ramach equity crowdfundingu chce pozyskać ponad 2 mln zł
Popularność zdrowego stylu życia, rosnąca świadomość ekologiczna społeczeństwa oraz chęć nabywania produktów wysokiej jakości – wszystko to przyczynia się do szybkiego rozwoju rynku żywności bio. Lider w tym segmencie – internetowy sklep Biogo.pl właśnie rozpoczął pierwszą emisję swoich akcji. Inwestorzy mogą teraz stawiać na zdrowie, a dodatkowo zmienić świat na lepsze. Nie tylko produkty, ale styl życia i doświadczenia.
– W ostatnich miesiącach sklepy internetowe, szczególnie te oferujące zdrową żywność, rozwinęły się na niespotykaną wcześniej skalę. Mamy też więcej czasu na decydowanie o zakupie produktów dobrej jakości, co przekłada się na wybieranie składników ekologicznych, pochodzących ze sprawdzonych źródeł i posiadających rzetelne certyfikaty – mówi Tomasz Kosowski CEO Biogo.
Dzięki pozyskanym środkom, firma będzie mogła rozpocząć ekspansję na rynki zagraniczne, stworzyć autorską linię ekoproduktów, wdrożyć platformę marketplace, a także otworzyć sklepy stacjonarne w największych aglomeracjach w kraju. Istotnym celem emisji akcji jest również poszerzenie działań promocyjnych oraz stworzenie aplikacji mobilnej, jeszcze bardziej ułatwiającej zakup ulubionych produktów.
Środki mają zostać przeznaczone na:
- Ekspansję na rynki zagraniczne (600 tys. Zł.),
- Wdrażanie platformy marketplace i algorytmu samouczenia (550 tys. Zł.),
- Videomarketing, blog, komunikację i SEO (400 tys. Zł.),
- Otwarcie 2 nowych sklepów stacjonarnych (300 tys. Zł),
- Autorską linię eko produktów (200 tys. Zł.),
- Stworzenie aplikacji mobilnej (150 tys. Zł.).