Spersonalizowane diety Pure&Fresh z apetytem na crowdfunding

Pure&FreshCrowdfunding udziałowy rozwija się w iście zawrotnym tempie. Inwestorzy coraz częściej decydują się wspierać ciekawe projekty licząc, że nabyte udziały zapewnią im satysfakcjonujące zyski w przyszłości. Natomiast dla przedsiębiorców to optymalny sposób gromadzenia kapitału. Popularność tej metody finansowania w Polsce to w dużej mierze zasługa Beesfund, która jest pierwszą i wciąż wiodącą platformą zajmującą się equity crowdfundingiem w Polsce. Można na niej znaleźć naprawdę wiele interesujących projektów poszukujących swojej niszy. Doskonałym przykładem jest mocno zyskująca popularność w ostatnich latach branża personalizacji diet, a jej lider w Polsce – Pure&Fresh, przygotowuje się do przeprowadzenia kampanii na tej platformie.

Pure&Fresh

Pure&Fresh działa na rosnącym w imponującym tempie (według Forbes nawet 30% rocznie) rynku diet pudełkowych. Jak zostało wspomniane we wstępie, spółka jest liderem pod względem ich personalizacji. W wariancie premium klient może zamawiać posiłki według własnych preferencji za pośrednictwem strony internetowej.

Dodatkowo Pure&Fresh jako jedne z nielicznych przedsiębiorstw, oferuje dietę indywidualną, “szytą na miarę” według sprecyzowanych potrzeb i oczekiwań użytkownika. W ciągu czterech lat funkcjonowania, spółka z roku na rok notuje wzrost przychodów, w 2019 wyniósł on ponad 20%.

Dzięki gotowym, zbilansowanym posiłkom dietetycznym od Pure&Fresh klienci jedzą regularnie, nie odczuwają głodu i chudną bez wysiłku i efektu jo-jo. W ofercie jest osiem dostępnych wariantów:

  • Dieta Healthy Day (42,95 PLN dziennie)
  • Dieta Optimum (49,95 PLN dziennie)
  • Dieta Wege (54,95 PLN dziennie)
  • Dieta Premium (59,95 PLN dziennie)
  • Dieta Sport+Sylwetka (59,95 PLN dziennie)
  • Dieta Sport+Performance (59,95 PLN dziennie)
  • Dieta Ketogeniczna (69 PLN dziennie)
  • Dieta Indywidualna (99,95 PLN dziennie)

Aby dalej się rozwijać spółka potrzebuje jednak wsparcia finansowego ze strony inwestorów. Umożliwi ono zwiększenie mocy produkcyjnych, wzrost sprzedaży oraz poszerzenie zakresu używanych produktów ekologicznych i zdrowotnych.

W oparciu o większą rozpoznawalność Pure&Fresh jako dostawcy diet wysokiej jakości, w przyszłości planowane są kolejne inwestycje w nowe warianty posiłków. Aby to wszystko osiągnąć spółka już wkrótce przeprowadzi emisję akcji na platformie equity crowdfundingowej Beesfund.

Crowdfunding udziałowy na Beesfund

Beesfund to polska platforma equity crowdfundingu założona w 2012 roku. Popularność Beesfund stale rośnie z roku na rok, a tempo tej tendencji w ostatnich trzech latach gwałtownie się zwiększyło. Od początku jej istnienia przeprowadzono już 79 emisji. Zebrano łączną kwotę ponad 50 milionów złotych, a brało w tym udział ponad 56 tysięcy zarejestrowanych użytkowników.

Najgłośniejsza emisja akcji przeprowadzona za pomocą tej platformy odbyła się w lutym 2019 roku. Piłkarska spółka Wisła Kraków w celu zgromadzenia kapitału na spłatę zadłużenia, wypuściła 40 tysięcy akcji o łącznej wartości 4 milionów złotych. W ciągu doby wszystkie zostały wykupione przez 9126 inwestorów.

Jeszcze więcej zebrał z kolei projekt Wolf & Oak Distillery zajmujący się prowadzeniem pierwszej profesjonalnej destylarnii whiskey w Polsce i oczywiście produkcją tego trunku. Zgromadzony kapitał wyniósł rekordowe 4 202 820 PLN, 31 111 akcji znalazło 1482 nabywców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here