Już wkrótce będziesz mógł zainwestować w Browar za Miastem

Browar za MiastemBranża piwna w Polsce w ostatnich latach przeszła prawdziwą rewolucję. Gust Polaków ewidentnie się zmienia i coraz częściej zamiast po najpopularniejsze produkty z marketów, sięgają po droższe, bardziej wyrafinowane regionalne lub nawet kraftowe trunki wytwarzane przez mikrobrowary. Przed małymi producentami otworzyły się dzięki temu zupełnie nowe możliwości. W rozkręcaniu swojego biznesu pomaga im crowdfunding. Już wkrótce Browar za Miastem ruszy ze swoją kampanią crowdfundingową by rozkręcić biznes.

Branża piwna w crowdfundingu

Polacy coraz chętniej sięgają po kraftowe piwa, a w miastach powstaje coraz więcej lokali oferujących wyłącznie tego rodzaju alkohole ze stale zmieniającą się ofertą, aby klienci za każdym razem mogli posmakować czegoś nowego. Dzięki temu małe browary znakomicie sobie radzą w organizowaniu zbiórek i to właśnie o sukcesach tej branży możemy najczęściej usłyszeć.

Przykłady? Chociażby Tenczynek Bezalkoholowe – spółka Janusza Palikota, której celem jest wytwarzanie regionalnych i rzemieślniczych piw o zawartości alkoholu 0,0%. Wszystkie akcje o łącznej wartości 4,176 miliona złotych sprzedały się dokładnie w 30 dni na platformie Crowdway.

Browar Za Miastem

Swoje pierwsze piwa Browar Za Miastem uwarzył na początku 2017 roku. Od tego czasu dynamicznie się rozwija – działa w formule kontraktowej, przygotowuje receptury, kupuje surowce, współpracuje z kilkoma browarami oraz, co najciekawsze – opracował innowacyjną technologię produkcji piwa z wykorzystaniem ziaren wyjątkowych roślin, takich jak orkisz, amarantus czy komosa ryżowa. Dzięki temu niepowtarzalne walory odżywcze tych surowców zostaną przeniesione na złocisty trunek.

W ubiegłym roku Browar Za Miastem sprzedał niemal 800 tysięcy butelek, co oznacza wzrost o 50% w stosunku do 2018. Produkty tej spółki dostępne są w popularnych sieciach handlowych, takich jak Auchan, Carrefour, Intermarche, Kaufland, Lidl, Stokrotka czy Duży Ben. Jej przewagą nad konkurencją jest doświadczenie i znajomość branży oraz biznesu. W ciągłej sprzedaży marka ma kilkanaście gatunków tego trunku, poza tym oferta jest uzupełniana nowościami.

Warzone piwa mają odpowiadać na różne potrzeby konsumentów. Do wyboru mamy więc zarówno europejską klasykę taką jak pilsner czy pszeniczne, jak i nową falę jak APA czy Black IPA. Wszystkie produkty powstają w zgodzie z tradycją i dobrą praktyką piwowarską, z naturalnych surowców oraz niespiesznie. Dla przykładu gatunki RIS i porter leżakują ponad rok.

Dodatkowo, na przestrzeni najbliższego roku spółka zbuduje własny browar. Będzie on wykorzystywał nową technologię i dzięki temu stanie się bardziej konkurencyjny. Otworzy to przed Browarem Za Miastem nowe możliwości sprzedaży, w tym na eksport. Prace ruszą już we wrześniu, obiekt powstanie pod Poznaniem, w miejscowości Rumianek. Co więcej, w 2020 roku pomimo trudnej sytuacji wywołanej koronawirusem, spółka osiągnęła wzrost sprzedaży i zakończyła pierwsze półrocze z zyskiem.

Dalsze inwestycje spółka pragnie jednak realizować wraz z własną społecznością udziałowców. Z tego powodu już wkrótce przeprowadzi emisję akcji o łącznej wartości 4,2 miliona złotych na platformie equity crowdfundingowej Crowdway.

Jaki będzie potencjał takiej inwestycji? Po pierwsze Browar Za Miastem zamierza wypłacać roczne dywidendy. Po drugie, do 2023 roku planuje zadebiutować na rynku NewConnect, gdzie oczywiście będzie się odbywał swobodny obrót akcjami.

Equity crowdfunding na platformie Crowdway

Crowdway jest jedną z największych w Polsce platform equity crowdfundingu. Działa od 2015 roku. Do tej pory zrealizowała kampanię na łączną kwotę ponad 15 milionów złotych oraz pobiła rekordy crowdfundingu udziałowego w Polsce. Proponuje ona inwestorom zaangażowanie w wysokiej jakości aktywa w trzech liniach portfelowych:

  • Dynamika (projekty w fazie dynamicznego wzrostu)
  • Stabilność (produkty nieruchomościowe stabilnego zwrotu)
  • Innowacje (startupy)

Duży sukces na tej platformie święciły chociażby dwie emisje spółek Janusza Palikota z branży alkoholowej: Tenczyńska Okovita i Tenczynek Bezalkoholowe. Każda z nich zebrała ponad 4 miliony złotych, pierwsza w 36 a druga zaledwie w 30 dni.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj