TUF Software rozważa crowdfunding i pozyskanie środków na rozwój nowych technologii marketing automation

TUF SoftwarePandemia koronawirusa w bardzo dużym stopniu wpłynęła niemal na wszystkie branże. Ogromne znaczenie miało zwłaszcza powszechne przejście w tryb pracy zdalnej. Dzięki temu znacząco na powszechnej popularności zyskał rynek e-commerce, a marketing internetowy stał się kluczowym zagadnieniem. Obecnie w zasadzie każde przedsiębiorstwo, które zamierza przetrwać aktualną sytuację, musi się odpowiednio wypromować w sieci. Nie każda spółka się jednak na tym zna, prawda? W ten sposób utworzyła się zupełnie nowa gałąź biznesu. W tę niszę zamierza wpasować się TUF Software. Z tego powodu już wkrótce zamierza on przeprowadzić kampanię crowdfundingową na platformie Beesfund.

Działania marketingowe

Jak to mówią “reklama jest dźwignią handlu”. Niewątpliwie tak właśnie wygląda nasza rzeczywistość. Problem jednak w tym, że analiza skuteczności działań marketingowych to zwyczajnie “czarna magia”. Jak bowiem stwierdzić która reklama najlepiej konwertuje na leady sprzedażowe i w konsekwencji warta jest dalszych inwestycji?

Przedsiębiorstwa dzielą się na dwie grupy. Pierwsza nie korzysta z jakichkolwiek narzędzi analitycznych. Natomiast druga posiada kilka różnych systemów, które są niepraktyczne i czasochłonne w użyciu.

TUF Software

To właśnie dla niej TUF Software tworzy swoje rozwiązania. Rozwijany przez spółkę system integruje w ramach jednej aplikacji wszystkie dotychczasowe rozwiązania, a nawet dodaje kolejne. Dzięki czemu raportowanie i analiza danych odbywa się w jednym miejscu. Ta prostota pozwala na ocenę efektywności realizowanych przez klienta działań w czasie rzeczywistym. A także sterowanie budżetem reklamowym w taki sposób, by przynosił najlepsze rezultaty dla rozwoju firmy.

Rozwiązanie Track&Lead spółki TUF Software pozwala na precyzyjne opomiarowanie każdego punktu kontaktu klienta z marką, wskazanie marketingowego źródła pozyskania leada, a także na jego obsługę. Źródłem ma być reklama opublikowana w Google Ads lub na portalu Facebook, dyskusja z chatbotem, bezpośrednie wejście na stronę internetową, a nawet połączenie na numer telefony podany w ulotce reklamowej. Aplikacja monitoruje działanie na każdym etapie lejka sprzedażowego. Od momentu pojawienia się potencjalnego zainteresowanego danym produktem czy usługą, aż do przekształcenia go w finalnego klienta.

W połączeniu z innowacyjnym systemem call tracking (analizą konwersji z reklam na połączenia telefoniczne) oraz usługą tworzenia chatbotów obsługowo-sprzedażowych, klient korzystający z oferty TUF Software zyskuje potężne narzędzia marketingowo-sprzedażowe. Dzięki nim może pozyskać więcej konsumentów przy tym samym budżecie reklamowym lub obniżyć go przy osiąganiu tyle co do tej pory, a zaoszczędzone środki przeznaczyć na dalsze inwestycje. Aby dalej rozwijać swoje innowacyjne technologie w zakresie marketing automation, spółka potrzebuje jednak pozyskać środki finansowe. W tym celu planuje ona przeprowadzić emisję akcji na platformie equity crowdfundingowej Beesfund.

Crowdfunding udziałowy na platformie Beesfund

Beesfund to polska platforma equity crowdfundingu założona w 2012 roku. Jej siedziba mieści się w Warszawie. Działa pod hasłem “Pomagamy zrealizować dobre pomysły”. Popularność Beesfund stale rośnie z roku na rok. Od początku jej istnienia przeprowadzono już 85 emisji, w których zebrano łączną kwotę ponad 54 milionów złotych. Brało w tym udział ponad 61 tysięcy zarejestrowanych użytkowników.

Najgłośniejsza emisja akcji przeprowadzona za pomocą tej platformy odbyła się w lutym 2019 roku. Wtedy piłkarska spółka Wisła Kraków w celu zgromadzenia kapitału na spłatę zadłużenia, wypuściła 40 tysięcy akcji o łącznej wartości 4 milionów złotych. W ciągu doby wszystkie zostały wykupione przez 9126 inwestorów.

Jeszcze większą kwotę zebrał z kolei projekt Wolf & Oak Distillery zajmujący się prowadzeniem pierwszej profesjonalnej destylarni whiskey w Polsce i oczywiście produkcją tego trunku. Zgromadzony kapitał wyniósł rekordowe 4 202 820 PLN, 31 111 akcji znalazło 1482 nabywców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj