Mazurska Manufaktura rozpoczęła drugi etap kampanii crowdinvestingowej, która potrwa maksymalnie do 27 listopada, podała spółka.
„Po zakończonym sukcesem pierwszym, zamkniętym etapie emisji, w którym spółka pozyskała zapisy na akcje serii E o wartości 2,2 mln zł, Mazurska Manufaktura rozpoczęła ofertę publiczną akcji na platformie Crowdconnect. Cena emisyjna każdej akcji wynosi 35 zł. Minimalny poziom jednorazowego zapisu na akcje w drugiej transzy zapisów to 29 akcji. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji jest Dom Maklerski INC. Oferta publiczna akcji serii E potrwa maksymalnie do 27 listopada lub do czasu przyjęcia zapisów na wszystkie akcje oferowane przez spółkę. Środki pozyskane z emisji mają wesprzeć Mazurską Manufakturę w rewitalizacji browaru w Szczytnie oraz uruchomieniu produkcji legendarnego na Warmii i Mazurach piwa Jurand” – czytamy w komunikacie.
„Ostatnie miesiące to czas ciężkiej pracy, licznych inwestycji i wyzwań związanych m.in. z koronawirusem. Nasze wysiłki się opłaciły – możemy się dzisiaj pochwalić dobrymi wynikami finansowymi – III kwartał 2020 roku zakończyliśmy z zyskiem na poziomie 1,9 mln zł. Aż do 2 mln litrów alkoholu rocznie zwiększyły się z kolei możliwości produkcyjne naszego zakładu” – powiedział prezes Mazurskiej Manufaktury Jakub Gromek, cytowany w komunikacie.
Emisja akcji serii E stanowi ostatnią okazję na zakup akcji Mazurskiej Manufaktury przed planowanym debiutem giełdowym – jeszcze w tym roku spółka chce złożyć niezbędne dokumenty na GPW w celu dopuszczenia akcji do obrotu zorganizowanego.
Mazurska Manufaktura to firma specjalizująca się w produkcji wysokoprocentowych alkoholi rzemieślniczych klasy premium.