Mazurska Manufaktura rozpoczęła drugi etap kampanii crowdinvestingowej

Mazurska Manufaktura AlkoholiMazurska Manufaktura rozpoczęła drugi etap kampanii crowdinvestingowej, która potrwa maksymalnie do 27 listopada, podała spółka.

„Po zakończonym sukcesem pierwszym, zamkniętym etapie emisji, w którym spółka pozyskała zapisy na akcje serii E o wartości 2,2 mln zł, Mazurska Manufaktura rozpoczęła ofertę publiczną akcji na platformie Crowdconnect. Cena emisyjna każdej akcji wynosi 35 zł. Minimalny poziom jednorazowego zapisu na akcje w drugiej transzy zapisów to 29 akcji. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji jest Dom Maklerski INC. Oferta publiczna akcji serii E potrwa maksymalnie do 27 listopada lub do czasu przyjęcia zapisów na wszystkie akcje oferowane przez spółkę. Środki pozyskane z emisji mają wesprzeć Mazurską Manufakturę w rewitalizacji browaru w Szczytnie oraz uruchomieniu produkcji legendarnego na Warmii i Mazurach piwa Jurand” – czytamy w komunikacie.

„Ostatnie miesiące to czas ciężkiej pracy, licznych inwestycji i wyzwań związanych m.in. z koronawirusem. Nasze wysiłki się opłaciły – możemy się dzisiaj pochwalić dobrymi wynikami finansowymi – III kwartał 2020 roku zakończyliśmy z zyskiem na poziomie 1,9 mln zł. Aż do 2 mln litrów alkoholu rocznie zwiększyły się z kolei możliwości produkcyjne naszego zakładu” – powiedział prezes Mazurskiej Manufaktury Jakub Gromek, cytowany w komunikacie.

Emisja akcji serii E stanowi ostatnią okazję na zakup akcji Mazurskiej Manufaktury przed planowanym debiutem giełdowym – jeszcze w tym roku spółka chce złożyć niezbędne dokumenty na GPW w celu dopuszczenia akcji do obrotu zorganizowanego.

Mazurska Manufaktura to firma specjalizująca się w produkcji wysokoprocentowych alkoholi rzemieślniczych klasy premium.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj