tre product pierwsza polska marka z branży design na platformie crowdfundingowej

Informacja prasowa

Między globalną pandemią, sytuacją polityczną i apelami o zmianę społeczną na całym świecie nie ma wątpliwości, że rok 2020 spowodował, że ludzie zaczęli inaczej myśleć o tym, jak wydają swoje pieniądze. Jednym z nowych sposobów na inwestowanie i rozwój biznesu są kampanie crowdfundingowe. Odważnie swój pierwszy krok w tego typu działaniach postawiła marka tre product. Jako pierwsza polska firma z branży design rozpoczęła swoją działalność, jako spółka akcyjna decydując się na finansowanie społecznościowe.

Według najnowszego raportu z badań rynkowych opublikowanego przez Technavio oczekuje się, że globalny rynek finansowania społecznościowego zarejestruje CAGR na poziomie prawie 17% do 2021 roku. Kampanie crowdfundingowe wykorzystywane jako droga do crowdsourcingu to wyłaniający się trend. Jednym z ciekawych sposobów pozyskiwania finansowania jest rozpoczęcie kampanii finansowania społecznościowego, w odróżnieniu od innych możliwości, ta forma już na wstępie określa parametry czasowe uzyskania kapitału. Jako pierwsza marka z branży design, krok ten robi – tre product.

Świadome projektowanie. Świadomy rozwój biznesu

tre product jest pierwszą polską marką współpracującą z projektantami z całego świata, która wykorzystuje potencjał polskich manufaktur, by dostarczać na międzynarodowy rynek premium produkty ponadczasowe najwyższej jakości. Wszystko w oparciu o świadome projektowanie. Prostota i trwałość to kluczowe strategie zrównoważonego projektowania i wdrożenia produktu. Za marką stoi projektant Tomek Rygalik oraz dyrektor zarządzająca Marcelina Plichta-Wabnik.

Rygalik i Plichta-Wabnik chcąc rozwijać dalej swoją markę zarówno w aspekcie nowych kierunków sprzedaży, ale i samej oferty. Postanowili wykorzystać szansę, jaką daje crowdfunding. Na polskim rynku, zwłaszcza w branży design/mebli – jest to podejście niezwykle innowacyjne. Nikt wcześniej nie pokusił się o finansowanie swojego biznesu tą drogą.

„Kampanie crowdfundingową traktujemy jako ogromną szansę w dalszym rozwoju marki. Daje nam to nie tylko możliwość zatrudnienia nowych osób, ale przede wszystkim stworzenia swojego autorskiego showroomu i realizację kolejnych projektów we współpracy z międzynarodowym środowiskiem projektantów” mówi Marcelina Plichta-Wabnik. „Czemu akurat crowdfunding? To spore możliwości rozwoju dla tre i możliwości zarobienia pieniędzy dla akcjonariuszy. Co więcej, upatruję w tym szansę na zrobienie czegoś razem z korzyścią dla obu stron. Dzieląc się naszą pasją, jaką jest tworzenie ponadczasowych przedmiotów – zapraszamy i zachęcamy do tego, aby nasi akcjonariusze stali się częścią tego co robimy. Wspólnie możemy budować mądrzejsze jutro z dala od nadmiernej konsumpcji nietrwałych produktów” dodaje.

Marka ma jasno określone cele inwestycyjne – większość stanowi marketing, na który składa się przede wszystkim budowanie świadomości marki jako dźwignia dotarcia do klientów B2C oraz wsparcie sprzedaży klientów B2B. W kolejnych celach marce zależy na zdobyciu finansowania na stworzenie showroomu jako miejsca spotkań wokół designu i sztuki oraz rozwoju działu sprzedaży i oczywiście poszerzenia kolekcji o kolejne produkty we współpracy z topowymi, światowymi projektantami.

Crowdfunding daje spore możliwości rozwoju, w Polsce tego typu finansowanie powoli zyskuje na popularności. Jest to nowy sposób na inwestowanie kapitału i nowy na jego pozyskanie. Korzyść dla obu stron jest bardzo jednoznaczna. Czy inne firmy pójdą śladem tre i w ten sposób będą szukały finansowania swojego biznesu? Zobaczymy.

O tre product

tre product jest pierwszą, polską i edytorską marką współpracującą z projektantami z całego świata, która wykorzystuje potencjał polskich manufaktur, by dostarczać na międzynarodowy rynek premium produkty najwyższej jakości. Produkty dostępne są na 29 rynkach. Powstała z inicjatywy projektanta Tomka Rygalika i dyrektor zarządzającej Marceliny Plichty-Wabnik.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here