AutoCare szykuje crowdfunding na Beesfund

AutoCareBranża motoryzacyjna jest niezwykle istotną gałęzią polskiej gospodarki. Każdego roku u nas w kraju sprzedaje się kilkaset tysięcy samochodów. Ogromne znaczenie ma zwłaszcza rynek pojazdów używanych. A, jak nietrudno się domyślić, starsze auta są bardziej podatne na usterki i częściej potrzebują serwisu. Jak wiadomo sami przeważnie nie jesteśmy w stanie ich przeprowadzać, więc jesteśmy zmuszeni szukać ekspertów. Tutaj pojawia się problem. Często albo nie wiemy komu powierzyć naprawę, albo pojawia się problem z oczekiwaniem na wolny termin. By przeciwdziałać takim sytuacjom powstało AutoCare. Spółka ta niebawem wystartuje z kampanią na platformie equity crowdfundingowej Beesfund.

AutoCare

Jak stworzyć dochodowy i skalowalny biznes międzynarodowy podobny do Booksy, Pyszne.pl czy Uber? Trzeba znaleźć powszechny problem i stworzyć proste rozwiązanie. AutoCare powstał w odpowiedzi na realną potrzebę użytkowników aut, a jego celem jest zmiana i digitalizacja branży motoryzacyjnej.

Ten rynek w Polsce jest wart 30 miliardów złotych, a w całej Europie 480 miliardów PLN. W naszym kraju około 6 milionów osób nieustannie poszukuje odpowiedniego serwisu dla swojego pojazdu. Technologia i procesy stosowane przez AutoCare oszczędzają zarówno czas, jak i pieniądze klientów.

W aplikacji mobilnej spółki należy zgłosić problem, z którym boryka się nasz samochód. Następnie zajmuje się ona jego rozwiązaniem, odbiera samochód w ustalonym z nami miejscu i świadczy swoje usługi gwarantując naprawę w jeden dzień. Po serwisie odwozimy auto do wskazanej przez nas lokalizacji oraz wysyła pełen raport z przeprowadzonych prac, fakturę i listę uwag dotyczących stanu technicznego auta.

Aby dalej się rozwijać spółka potrzebuje jednak wsparcia finansowego ze strony inwestorów. W tym celu AutoCare już wkrótce planuje przeprowadzić emisję akcji na platformie equity crowdfundingowej Beesfund.

Crowdfunding udziałowy na platformie Beesfund

Beesfund to polska platforma equity crowdfundingu założona w 2012 roku, której siedziba mieści się w Warszawie. Działa pod hasłem “Pomagamy zrealizować dobre pomysły”. Popularność platformy stale rośnie. Od początku jej istnienia przeprowadzono już 74 emisje. Podczas nich zebrano łączną kwotę ponad 46 milionów złotych, a brało w tym udział ponad 47 tysięcy zarejestrowanych użytkowników.

Najgłośniejsza emisja akcji przeprowadzona za pomocą tej platformy odbyła się w lutym 2019 roku. Wtedy piłkarska spółka Wisła Kraków w celu zgromadzenia kapitału na spłatę zadłużenia, wypuściła 40 tysięcy akcji o łącznej wartości 4 milionów złotych. W ciągu doby wszystkie zostały wykupione przez 9126 inwestorów.

Więcej zebrał z kolei projekt Wolf & Oak Distillery. Firma zajmuje się prowadzeniem pierwszej profesjonalnej destylarnii whiskey w Polsce i oczywiście produkcją tego trunku. Zgromadzony kapitał wyniósł rekordowe 4 202 820 PLN, 31 111 akcji znalazło 1482 nabywców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here