Spółka Bridge Solutions Hub S.A. rusza z kampanią crowdfundingową z zamiarem pozyskania do 4 mln zł na rozwój platformy Wpadaj.pl

Spółka technologiczno-marketingowa Bridge Solutions Hub S.A. startuje dziś z emisją akcji serii B w ramach kampanii crowdfundingowej, z której chce pozyskać do 4 mln zł. Pozyskane środki planuje przeznaczyć na rozwój aplikacji Wpadaj.pl. Kampania odbywać się będzie we współpracy z platformą Beesfund. Spółka planuje również debiut na NewConnect jako kolejny etap rozwoju. Do procesu wprowadzenia akcji do obrotu spółka ma zamiar przystąpić niezwłocznie po zakończeniu obecnej emisji akcji serii B.

Marka Wpadaj.pl należąca do spółki technologiczno-marketingowej Bridge Solutions Hub S.A. (dalej BSH S.A.) nawiązała współpracę z platformą Beesfund.com w zakresie przeprowadzenia emisji akcji poprzez equity crowdfunding. Emisja publiczna akcji BSH S.A. wystartowała w poniedziałek 14 czerwca br. o godz. 00:00. Spółka wyemituje do 400 000 akcji o wartości maksymalnie 4 mln zł. Emisja zakończy się we wtorek 3 sierpnia.

Wpadaj.pl to zarówno wyszukiwarka salonów dla klienta końcowego, jak i kalendarz/CRM dla salonów. Jesteśmy zatem narzędziem B2B2C pomagającym łączyć klientów z salonami. Oferujemy wszystkie kategorie salonów health&beauty, w tym fryzjerów, kosmetyczki czy barberów. Jednym z wyróżników Wpadaj.pl jest model monetyzacji. Oferujemy narzędzie, które daje takie same możliwości jak konkurencja, ale jest oparte wyłącznie o opłaty efektywnościowe, bez limitu salonów oraz pracowników – komentuje Paweł Cylkowski, Prezes Zarządu BSH S.A., operatora Wpadaj.pl

Projekt Wpadaj.pl realizowany jest w ramach spółki Bridge Solutions Hub S.A., która powstała w 2021 roku z przekształcenia Bridge Media spółka z o.o.. Pandemiczny rok 2020 spółka zamknęła wynikiem blisko 5 mln przychodu i zyskiem netto ponad 500 000 złotych ze swojej podstawowej działalności mediowej i marketingowej. Spółka szykuje się na debiut na rynku NewConnect. Proces formalnie zostanie rozpoczęty zaraz po zamknięciu aktualnej emisji akcji spółki. Spółka planuje pierwsze notowanie akcji na przełomie roku. Większościowym akcjonariuszem BSH S.A. jest pośrednio (poprzez spółkę Vithea sp. z o.o.) rodzina Sławomira Lutka, założyciela i głównego udziałowca 4Mass S.A. – notowanej na NewConnect spółki z branży kosmetycznej.

Obecne działanie to dopiero początek naszych planów. Równolegle do rozwoju obszaru kosmetycznego chcemy rozwijać dwie nowe aplikacje. Projekt pod nazwą “Wpadaj Lite”, czyli zdekomponowany i rozbudowany silnik Wpadaj.pl bez ograniczeń branżowych do zastosowania tam, gdzie do prowadzenia biznesu potrzebny jest lekki kalendarz/CRM do zarządzania zasobami pracy, czasu i przestrzeni. Bazując na doświadczeniu health&beauty, powstanie także wyszukiwarka usług medycznych, która wykorzysta trend rosnącej liczby prywatnych gabinetów medycznych. Od stomatologii przez dietetyków, na medycynie estetycznej kończąc – tłumaczy Karol Wilczko, wiceprezes BSH S.A.

W aplikacji Wpadaj.pl zarejestrowanych jest już ponad 1350 salonów health&beauty, a za jej pośrednictwem do dnia dzisiejszego umówiono już 60 tys. wizyt. Zarząd BSH S.A. ocenia, że komercjalizacja aktualnych i wdrożenie planowanych projektów spółki zajmie ok. 2-3 lata.

Więcej informacji o trwającej kampanii można znaleźć na stronie https://zainwestuj.wpadaj.pl/.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj