Full dropshiping w branży eCommerce – zapowiedź wywiadu z ECAT

Rosnące zainteresowanie unikatowym na skalę światową rozwiązaniem stworzonym przez ECAT ECOMMERCE P.S.A sprawiło, że polska firma planuje jego dynamiczny rozwój poprzez pozyskanie kapitału o wartości 4,5 mln zł. Umożliwi to m.in. ekspansję na rynki międzynarodowe platformy e-commerce, opartej na technologii full dropshipping. O szczegółach oferty publicznej, rozwoju platform e-commerce oraz planach na przyszłość Marcin Wenus z Comparic24.TV będzie rozmawiać z Grzegorzem Ciupkiem – Prezesem Zarządu ECAT eCommerce P.S.A i Wiceprezesem Zarządu, Tadeuszem Stabrawą.

ECAT rozwija innowacyjną platformę e-commerce

Rosnące zainteresowanie unikatowym na skalę światową rozwiązaniem stworzonym przez ECAT ECOMMERCE P.S.A sprawiło, że polska firma planuje jego dynamiczny rozwój poprzez pozyskanie kapitału o wartości 4,5 mln zł. Umożliwi to m.in. ekspansję na rynki międzynarodowe platformy e-commerce, opartej na technologii full dropshipping.

– Stworzona przez nas platforma e-commerce jest skonstruowana w taki sposób, że umożliwia stworzenie w pełni zautomatyzowanego sklepu internetowego, gdzie jego właściciel zajmuje się tylko i wyłącznie marketingiem. Całą resztę, czyli wsparcie sprzedażowe, obsługę klienta, zaplecze producentów i hurtowników oraz system rozliczeń́, dostarczamy my – tłumaczy Grzegorz Ciupek, prezes zarządu polskiej firmy ECAT ECOMMERCE P.S.A.

Innowacyjne i unikatowe na skalę światową narzędzie oparte jest na technologii full dropshipping, będącej udoskonaloną wersją cieszącego się coraz większą popularnością modelu wykorzystywanego w sprzedaży internetowej. Na czym on polega? Dropshipping to nic innego, jak przeniesienie procesu wysyłki towaru na dostawcę. Sklep internetowy jest odpowiedzialny tylko za zbieranie zamówień.

– Nasza autorska koncepcja, czyli full dropshipping to prawdziwa rewolucja w e-commerce, najszybciej rozwijającej się branży na świecie – przekonuje Tadeusz Stabrawa, wiceprezes zarządu ECAT ECOMMERCE P.S.A. – Założenie sklepu internetowego nigdy dotąd nie było takie proste i tanie.

Powiększenie kapitału szansą na dynamiczny wzrost

Wartość branży e-commerce stale rośnie. Jeszcze w 2017 r. wyniosła ona w Polsce 40 mld zł, trzy lata później już 100 mld zł. Prognozy są także bardzo obiecujące. Z analizy przeprowadzonej przez PwC wynika, że w 2026 r. branża e-commerce będzie warta aż 162 mld zł! Dzięki temu trendowi oraz stałemu rozwijaniu, a także doskonaleniu platformy opartej na technologii full dropshipping, dynamicznie rozwija się również firma ECAT ECOMMERCE P.S.A. Widać to choćby po stale rosnącym zainteresowaniu partnerów biznesowych.

– Konsekwentnie realizujemy naszą strategię. Zakłada ona m.in. uruchomienie systemu, dzięki któremu sklep internetowy powstaje tylko w 30 sekund, tworzenie modułów grywalizacji, a także rozpoczęcie ekspansji międzynarodowej – wyjaśnia Grzegorz Ciupek.

Dynamiczny rozwój firmy ma umożliwić powiększenie jego kapitału o 4,5 mln zł w wyniku uruchomienia serii B finansowania. Emisja akcji zakończy się 31 października.

– Naszym celem jest umocnienie pozycji na rynku e-commerce. Zarówno polskim, jak i światowym – tłumaczy Grzegorz Ciupek.

Według planu, w 2025 r. ECAT ECOMMERCE P.S.A posiadać będzie w swojej sieci już ponad 10 000 aktywnych sklepów, dzięki czemu wypracuje 185 mln zysku netto, a całkowite przychody w tym samym roku szacowane są na 5% wartości całego rynku, czyli 2 mld złotych obliczane po wartości rynku z 2017 roku, a rynek powiększył się niemal trzykrotnie od czasu, w którym rozpoczęły się prace nad całym systemem ECAT ECOMMERCE.

Szczegóły odnośnie emisji można znaleźć tutaj: emisja.ec-at.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj