Czy JnJOY zawojuje Polskę?

J&JOYEquity crowdfunding, czyli crowdfunding udziałowy rozwija się w iście zawrotnym tempie. Inwestorzy coraz częściej chcą wspierać ciekawe projekty licząc na to, że nabyte udziały zapewnią im zyski w przyszłości. Natomiast dla przedsiębiorców to optymalny sposób gromadzenia kapitału. Popularność tej metody finansowania w Polsce to przede wszystkim zasługa Beesfund. To pierwsza i cały czas wiodąca platforma equity crowdfundingu w Polsce. Można na niej znaleźć naprawdę wiele interesujących projektów poszukujących swojej niszy. Doskonałym przykładem jednego z nich jest JnJOY – belgijska marka odzieżowa.

JnJOY

JnJOY to belgijska marka odzieży premium w stylu “Casual & Luxury” skierowana zarówno dla dzieci, jak i dorosłych poszukujących komfortu, jakości, oryginalności i stylu reprezentującego prawdziwego ducha i stan umysłu. Marka zadebiutowała w 2006 roku wprowadzając na rynek kolekcję kolorowych koszulek polo dla mężczyzn. Trzy lata później pojawiła się pierwsza kolekcja dla dzieci.

Nie da się ukryć, że marka wyróżnia się bogactwem kolorów i precyzyjnymi detalami, dzięki czemu idealnie trafia w gust osób współczesnych hedonistów, którzy nie idą na kompromis.

JnJOY do tej pory zyskało dużą popularność w Belgii, Francji, Holandii, Luksemburgu czy Szwajcarii, a w jesienią 2016 roku otworzyło pierwszy sklep w Polsce, w Gdańsku. Dwa lata później pojawił się u nas w kraju drugi flagowy butik marki, tym razem w Warszawie.

Obecnie marka JnJOY posiada już ponad 350 punktów sprzedaży na całym świecie, zależy im jednak na dalszym rozwoju w Polsce. Aby móc ten cel realizować, będzie potrzebować wsparcia finansowego ze strony inwestorów. Właśnie dlatego zamierza ona już niebawem przeprowadzić emisję akcji na platformie equity crowdfundingowej Beesfund.

Crowdfunding udziałowy na platformie Beesfund

Beesfund to polska platforma equity crowdfundingu, która działa pod hasłem “Pomagamy zrealizować dobre pomysły”. Została założona w 2012 roku, a jej siedziba mieści się w Warszawie. Popularność tej platformy rośnie z roku na rok. Od początku jej funkcjonowania przeprowadzono już 74 emisje i zebrano łączną kwotę ponad 46 milionów złotych. Udział w tym wzięło ponad 47 tysięcy zarejestrowanych użytkowników.

Najgłośniejsza emisja akcji przeprowadzona za pomocą tej platformy odbyła się w lutym 2019 roku. Podczas niej piłkarska spółka Wisła Kraków w celu zgromadzenia kapitału na spłatę zadłużenia, wypuściła 40 tysięcy akcji o łącznej wartości 4 milionów złotych. W ciągu doby wszystkie zostały wykupione przez 9126 inwestorów.

Większą kwotę zebrał projekt Wolf & Oak Distillery zajmujący się prowadzeniem pierwszej profesjonalnej destylarni whiskey w Polsce i oczywiście produkcją tego trunku. Zgromadzony kapitał wyniósł rekordowe 4 202 820 PLN, 31 111 akcji znalazło 1482 nabywców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj