Spółka Wealth Solutions S.A. obecnie oferuje emisję swoich akcji w ramach equity crowdfundingu na platformie Crowdway (zainteresowanych inwestycją już w tym momencie odsyłamy w to miejsce). W rozmowie z nami prezes zarządu firmy Radosław Butryn opowiedział, dlaczego ten biznes jest unikatowy, oraz odpowiada na pytania o dalsze plany spółki.
Wealth Solutions S.A.
– To trzy elementy, którymi się zajmujemy – zaczyna tłumaczyć idee spółki prezes jej zarządu. – Tworzymy unikalne alkohole. Najpierw dokonujemy ich selekcji, wyszukania [alkoholu] w unikalnej destylarni. Następnie dokonujemy opakowania tego alkoholu w unikalne pudełko. (…) Tworzy to limitowany produkt kolekcjonerski, który pojawia się w kolekcjach osób, które zainteresowane są whiskey czy rumami.
Dodaje, że firma prowadzi swoją działalność już kilkanaście lat, co przekłada się na szeroką sieć kontaktów na całym globie.
– Rozpoczęliśmy [działalność] na początku 2007 r. Szukaliśmy czegoś wyjątkowego dla naszych klientów – wspomina dalej. – Na początku były to produkty strukturyzowane. (…) Następnie szukaliśmy różnych alternatyw dla naszych klientów. (…) Później weszliśmy w limitowane edycje [whiskey].
Jak twierdzi, wcześni klienci firmy dziś posiadają w kolekcjach istne „perełki”.
– W ostatnim okresie koncentrujemy się na alkoholach – dodaje.
Cele
Strategia rozwoju Wealth Solutions zakłada teraz wzrost skali działalności firmy w zakresie kolekcjonerskich alkoholi.
„W szczególności planujemy zrealizować projekty w kategorii rumu. Seria o nazwie Greenheart Collection składać się będzie z trzech 30-letnich rumów, destylowanych w jedynych na świecie drewnianych alembikach z destylarni Port Mourant, Versailles i Enmore. Każdy rum powstał w innym alembiku, a drewno użyte do ich budowy pochodzi z Gujany i Surinamu w Ameryce Południowej. Drewno to cechuje wysoka odporność na wilgoć i temperaturę. Pierwszym z Greenheart Collection jest rum z Port Mourant i jest on już dostępny w przedsprzedaży. Kolejne rumy z tej serii planujemy udostępnić klientom w drugim i trzecim kwartale 2020 roku”
– czytamy na www projektu.
„Nasz drugi, strategiczny cel, to stworzenie nowej linii biznesowej – alkoholi premium, skierowanych do szerszego kręgu konsumentów. W planach jest przygotowanie, pod własną marką, edycji whisky, wódki i miodu pitnego, które będą następnie sprzedawane odbiorcom bezpośrednio przez Wealth Solutions oraz przez kanał B2B”
– dodają eksperci spółki.
W firmę można zainwestować w tym miejscu. Akcja sprzedaży udziałów potrwa jeszcze 69 dni. Spółka chce zebrać 2 505 600 zł.