Marie Zélie – polski fashion ecommerce pozyskał ponad 865 tys. zł

Marie Zélie SA to młoda, polska spółka działająca głównie w obszarze fashion ecommerce, której aspiracją jest zajęcie silnej pozycji na światowym rynku mody. By móc to osiągnąć w relatywnie krótkim czasie potrzebny jest jednak dynamiczny wzrost skali działania. To wszystko sprawiło, że zarząd spółki podjął decyzję o przeprowadzeniu za pośrednictwem platformy Beesfund kampanii equty crowdfundingowej.


Marie Zélie pozyskał ponad 865 tys. zł

Misją założycielską Marie Zélie jest wywarcie silnego wpływu kulturowego w obszarze mody i otaczającej nas estetyki. Spółka pozytywnie inspirować do życia opartego na klasycznej triadzie – prawdzie, dobru, pięknie.

Marie Zélie SA zrealizowała z sukcesem kilka emisji akcji, pozyskując ponad 3,5 mln zł od przeszło 500 inwestorów. Tylko w ostatniej, zakończonej 7 lutego 2020 roku kampanii spółka zebrała 865 650 zł pozyskanych od 206 inwestorów. Środki te mają pomóc w sfinansowaniu dalszego rozwoju produkcyjnego i zmodernizowaniu sklepu internetowego.

Model biznesowy

Marie Zélie to klasyczne i piękne kroje oraz naturalne tkaniny, które składają się na doskonałej jakości odzież szytą w polskich szwalniach.

Oferta oparta jest na własnych autorskich projektach. Nowe kolekcje wprowadzane są nawet co kilka dni, niezależnie od sezonu. Pozwala to stale zwiększać zaangażowanie klientek i zainteresowanie ofertą, co wprost prowadzi do szybko rosnących obrotów, liczby zamówień i nowych nabywców.

Mocnymi stronami marki są sprzedaż we własnym kanale ecommerce oraz silny marketing internetowy, który wyrósł na mediach społecznościowych (znajdź fanpage i profil na Instagramie). W ten sposób Marie Zélie tworzy własną, bardzo skuteczną strategię sprzedaży do zaangażowanej grupy odbiorców, która wyłamuje się ze znanego do tej pory modelu sprzedaży w branży odzieżowej polegającego na kilku kolekcjach w roku, sprzedawanych stacjonarnie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj