Slippers Family wkracza w crowdfunding na Beesfund

Slippers FamilyEquity crowdfunding wciąż rozwija się niezwykle dynamicznie. Niezależnie od tego, jaka aktualnie panuje sytuacja gospodarcza, liczni inwestorzy coraz częściej decydują się wspierać ciekawe projekty licząc, że nabyte udziały zapewnią im satysfakcjonujące zyski w przyszłości. Z kolei przedsiębiorcy znaleźli optymalny sposób gromadzenia kapitału, zupełnie odmienny od tych tradycyjnych, umożliwiający pokonanie wielu rynkowych barier, które w przeszłości skutecznie utrudniały prowadzenie biznesu. Popularność tej metody finansowania w Polsce to w dużej mierze zasługa Beesfund. To pierwsza i wciąż wiodąca platforma zajmująca się crowdfundingiem udziałowym w Polsce. Można na niej znaleźć naprawdę wiele interesujących projektów poszukujących swojej niszy. Już wkrótce swoją kampanię na niej przeprowadzi polski producent butów dla dzieci – Slippers Family.

Slippers Family – buty dla dzieci

Slippers Family doskonale zdaje sobie sprawę jak wiele serca i sił należy włożyć w to, by dobrze wychować dzieci. Ich zdrowy i prawidłowy rozwój jest dla rodziców absolutnie najważniejszy. Z tego powodu spółka zajmuje się produkcją zdrowego, wygodnego i modnego obuwia dla dzieci w wieku do 10 lat.

Slippers Family to w pełni polska firma, produkująca w rodzimym kraju i zatrudniająca polskich pracowników. Wytwarzane przez nią buty i kapcie trafiły już do tysięcy polskich klientów i każdego dnia podbijają serca nowych rodziców. Spółka dokłada wszelkiej staranności, aby jej obuwie było nie tylko ładne, ale również zdrowe i bezpieczne dla małych klientów.

Od samego początku swojej działalności Slippers Family stawiało na e-commerce oraz specjalizację produkcji zdrowego obuwia dla dzieci do przedszkola, żłobka, szkoły i domu. W konsekwencji kapcie firmy są inne niż wszystkie. Łączą atrakcyjny design z właściwościami profilaktycznymi obuwia, szczególnie istotnymi dla dzieci w kluczowym okresie dla prawidłowego kształtowania się postawy u dzieci (1-6 lat). W kapciach dzieci spędzają większość dnia, a ich wpływ na prawidłowy rozwój stóp u dziecka jest kluczowy. Ogromnym atutem producenta jest unikalny, zastrzeżony wzór kapci, wykonanych z trwałych i ekologicznych materiałów bezpiecznych dla dziecka w wyjątkowych wzorach. Kapcie firmy bardzo często są z dziećmi od żłobka do szkoły a w wielu wypadkach wybierane są nawet jako pierwsze buty do nauki chodzenia, wspierające dziecko w stawianiu pierwszych samodzielnych kroków.

Od trzech lat dynamika sprzedaży rocznej obuwia Slippers Family oscyluje od 80 do 100% rok do roku. Celem spółki jest zostanie liderem w sprzedaży e-commerce obuwia dla dzieci w Polsce. Jej ambicje sięgają sprzedaży miliona par butów dla dzieci rocznie, a to wszystko wyłącznie poprzez sprzedaż internetową. Jednak, aby dalej się rozwijać, spółka potrzebuje wsparcia finansowego ze strony inwestorów. Z tego powodu już niebawem wystartuje kampania crowdfundingowa Slippers Family na Beesfund.

Equity crowdfunding na platformie Beesfund

Beesfund to polska platforma equity crowdfundingu założona w 2012 roku, której siedziba mieści się w Warszawie. Działa pod hasłem “Pomagamy zrealizować dobre pomysły”. Popularność Beesfund stale rośnie z roku na rok, a tempo tej tendencji w ostatnich trzech latach gwałtownie się zwiększyło. Od początku jej istnienia przeprowadzono już 90 emisji, podczas których zebrano łączną kwotę ponad 57 milionów złotych. Wzięły w tym udział ponad 64 tysiące zarejestrowanych użytkowników.

Najgłośniejsza emisja akcji przeprowadzona za pomocą tej platformy odbyła się w lutym 2019 roku. Wtedy piłkarska spółka Wisła Kraków w celu zgromadzenia kapitału na spłatę zadłużenia, wypuściła 40 tysięcy akcji o łącznej wartości 4 milionów złotych. W ciągu doby wszystkie zostały wykupione przez 9126 inwestorów.

Jeszcze większą kwotę zebrał z kolei projekt Wolf & Oak Distillery zajmujący się prowadzeniem pierwszej profesjonalnej destylarni whiskey w Polsce i oczywiście produkcją tego trunku. Zgromadzony kapitał wyniósł rekordowe 4 202 820 PLN, 31 111 akcji znalazło 1482 nabywców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here