Vendoria szykuje crowdfunding na Beesfund

VendoriaCrowdfunding udziałowy rozwija się w iście zawrotnym tempie. Popularność tej metody finansowania w Polsce to w dużej mierze zasługa Beesfund. To pierwsza i wciąż wiodąca platforma zajmująca się equity crowdfundingiem w Polsce. Można na niej znaleźć naprawdę wiele interesujących projektów poszukujących swojej niszy. Już wkrótce swoją kampanię na niej przeprowadzi innowacyjna porównywarka cen zarówno polskich, jak i zagranicznych e-commerce – Vendoria.

Vendoria

Vendoria to niezwykle zaawansowana, innowacyjna metawyszukiwarka, która obecnie posiada największą w sieci ofertę produktową. Korzysta ona z polskich i zagranicznych portali umożliwiając zrobienie większych zakupów z różnych obszarów w jednym miejscu.

Cechuje się ona także indywidualnym podejściem do każdego klienta gwarantując najwyższą jakość obsługi zamówień, eksperci wyspecjalizowani w danej branży zapewniają profesjonalną pomoc w podjęciu decyzji.

Vendoria przedstawia szeroki wachlarz produktów dostępnych w tak popularnych e-commerce, jak Allegro, Ebay czy AliExpress, a to wszystko łatwo, szybko i z jednego miejsca, bez logowania się na innych stronach.

Pomysł na ten startup pojawił się w 2015 roku i od tego czasu jest konsekwentnie rozwijany. Aktualnie wyróżnia się on intuicyjną i prostą obsługą, co wpływa na komfort podczas poruszania się po stronie. Stosowane przez Vendorię rozwiązanie pozwala zaoszczędzić zarówno czas, jak i pieniądze.

Ciekawą funkcją jest także możliwość monitoringu. Jeśli wyszukiwarka nie znajdzie produktu spełniającego oczekiwania odbiorcy, może on skorzystać z opcji automatycznego wyszukiwania. Wtedy platforma sama zajmuje się całym procesem, a gdy trafi na właściwy produkt, informuje klienta za pomocą maila. Dodatkowo, co 24 godziny będzie otrzymywał on raport z poszukiwań.

W niedalekiej przyszłości Vendoria planuje wprowadzić możliwość zamawiania i odbierania produktów w sklepie na każdym osiedlu. Aby tego dokonać, będzie potrzebowała jednak sporego zastrzyku gotówki ze strony inwestorów. W tym celu już niebawem przeprowadzi ona emisję akcji na platformie equity crowdfundingowej Beesfund.

Crowdfunding udziałowy na platformie Beesfund

Beesfund to polska platforma equity crowdfundingu założona w 2012 roku, której popularność stale rośnie z roku na rok, a tempo tej tendencji w ostatnich trzech latach gwałtownie się zwiększyło. Od początku przeprowadzono na niej już 74 emisje, dzięki czemu zebrano łączną kwotę ponad 46 milionów złotych. W zbiórkach brało udział ponad 47 tysięcy zarejestrowanych użytkowników.

Najgłośniejsza emisja akcji przeprowadzona za pomocą tej platformy odbyła się w lutym 2019 roku. Gdy piłkarska spółka Wisła Kraków chciała zgromadzić kapitał na spłatę zadłużenia. W związku z tym wypuściła 40 tysięcy akcji o łącznej wartości 4 milionów złotych. W ciągu doby wszystkie zostały wykupione przez 9126 inwestorów.

Więcej zebrał z kolei projekt Wolf & Oak Distillery zajmujący się prowadzeniem pierwszej profesjonalnej destylarnii whiskey w Polsce i produkcją tego trunku. Zgromadzony kapitał wyniósł rekordowe 4 202 820 PLN, 31 111 akcji znalazło 1482 nabywców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here