– Celem zbiórki na Kickstarterze dedykowanej jednemu z naszych kluczowych tytułów – Hell Architect – jest pozyskanie dodatkowych środków na rozwój i promocję gry, której premierę planujemy w pierwszym kwartale 2021 roku. Zebraną kwotę przeznaczymy na dodanie dodatkowych funkcjonalności do rozgrywki, m.in. maszyny cierpień, nowych demonów oraz innych elementów oraz na szeroko zakrojone działania marketingowe związane z promocją tytułu. Mamy nadzieję, że kampania, która ruszy już za kilka dni, zakończy się satysfakcjonującym wynikiem. Docelowa kwota, którą chcemy pozyskać to 10 tys. CAD (dolarów kanadyjskich). W planach mamy również dostosowanie projektu do wymagań konsoli Nintendo Switch – mówi, Paweł Kozakowski, prezes zarządu Woodland Games.
W Hell Architect gracz pełni zarządczą rolę i kreuje własne piekło. To on zadecyduje jak będzie wyglądać przestrzeń kryjąca się za wrotami zła. Do jego dyspozycji oddane zostaną znane z przyziemnego życia budynki takie jak elektrownia, stołówka, ale również piekielne kapliczki i maszyny cierpień. Kontrowersyjny projekt uwzględnia scenariusz, w którym gracz będzie mógł wymierzać grzesznikom kary i decydować o ich wymiarze.
– Nasza gra jest inspirowana jest takimi tytułami, jak Dungeon Keeper, Oxygen Not Included czy Prison Architect. Obecnie finalizujemy prace nad prologiem Hell Architect, który zamierzamy zaprezentować niebawem – dodaje, Paweł Kozakowski.
Aktualnie spółka jest na etapie przygotowywania dokumentu informacyjnego. Studio chce zadebiutować na rynku NewConnect w pierwszej połowie przyszłego roku. Woodland Games nie wyklucza również pozyskania zewnętrznego finansowania na rozwój przyszłych projektów.
Założenia związane z harmonogramem premier uwzględniają prezentację dwóch gier rocznie do końca 2022. W portfolio studia zapowiedziane są następujące projekty, m.in. Hell Architect, Autopsy Simulator, Urban Explorer oraz Taxi Simulator. Studio jest również na etapie realizacji kolejnej preprodukcji.
W dłuższej perspektywie Woodland Games chce portować swoje gry na platformy konsolowe takie jak Nintendo Switch czy Xbox One oraz tworzyć projekty na urządzenia VR i nośniki mobilne.
O spółce
Woodland Games to producent gier wideo na PC i urządzenia mobilne z Grupy PlayWay. Studio działa na rynku od 2016 roku. W ciągu dwóch najbliższych lat zamierza zaprezentować cztery autorskie symulatory na komputery stacjonarne: Hell Architect, Autopsy Simulator, Urban Explorer i Taxi Simulator. Docelowo spółka planuje portować swoje gry na konsole oraz przygotowywać preprodukcje celem sprawdzania potencjału rynkowego gier, a także realizować projekty na zlecenie.