FerrumLabs SA, właściciel pielęgnacyjnej marki dla mężczyzn true™ men skin care, zakończył emisję crowdinvestingową. Spółka pozyskała ponad 1,2 mln zł od 257 inwestorów, czym dołączyła do prestiżowego klubu miliona Beesfund. Fundusze pozwolą na rozszerzenie asortymentu kosmetyków oraz zwiększenie skali produkcji.
True™ men skin care to polska, wegańska marka kosmetyków dla mężczyzn. Właścicielem i producentem marki jest FerrumLabs S.A, a pomysłodawcą przedsięwzięcia doświadczony biznesmen Maciej Adamaszek. Marka zadebiutowała w sprzedaży w styczniu 2021 roku kremami do twarzy z serii advanced age & pollution defence. Od tego momentu nawiązała współpracę z Amazon Prime oraz międzynarodowymi drogeriami kosmetycznymi Notino i MakeUp, dzięki czemu jej produkty stały się dostępne w 24 krajach dla wielu milionów klientów. W tym samym czasie, marka spotkała się z uznaniem przedstawicieli rynku kosmetycznego, którzy przyznali jej wyróżnienie Złota Perła Rynku Kosmetycznego oraz Debiut Roku.
W związku z intensywnym rozwojem, 28 czerwca br. FerrumLabs SA rozpoczęło emisję crowdinvestingową na kwotę 1,5 mln zł zapraszając nowych akcjonariuszy do współtworzenia marki na perspektywicznym rynku kosmetyków męskich. 24 września br., spółka zakończyła kampanię uzyskując wsparcie w wysokości ponad 1,203 mln zł. Tym samym spółka dołączyła do klubu miliona platformy Beesfund.
– Z pełnym przekonaniem mogę oznajmić, że minione trzy miesiące kampanii zakończyliśmy sukcesem. Patrzę na nie, nie tylko poprzez kwotę zebranych funduszy, ale również sumę momentów przełomowych, które się w tym czasie zadziały. Wejście na rynek brytyjski, współpraca z największymi sieciami internetowymi czy w końcu pozyskanie 257 nowych ambasadorów marki z Maciejem Zakościelnym na czele. Udało się nam zaistnieć, zbudować zaangażowaną społeczność oraz udowodniliśmy, że nowy, młody brand ma poważne ambicje zawojować rynek kosmetyków męskich w Polsce, ale i Europie – mówi Maciej Adamaszek, prezes zarządu FerrumLabs SA.
Pozyskane środki w całości zostaną przeznaczone na rozszerzenie asortymentu oraz zwiększenie skali produkcji. Zgodnie z tym, właściciele marki true™ men skin care przygotowują się do debiutu nowej linii kosmetyków, jak również kampanii promocyjnej z Maciejem Zakościelnym. Popularny aktor włączył się w kampanię crowdinvestingową stając się jednocześnie ambasadorem marki, jak również akcjonariuszem spółki FerrumLabs.
– Kampania to był czas ciężkiej, wytężonej pracy. Niemniej, nie jest to moment, by spocząć na laurach. W trakcie emisji zobowiązaliśmy się do wypełniania pewnych celów, toteż przed nami nowe wyzwania i zadania do zrealizowania. Zaangażowanie w emisje tak wielu inwestorów utwierdziło nas w przekonaniu o słusznej koncepcji naszego biznesu. Zrobię wszystko, by nie zawieść pokładanych w nas nadziei – dodaje Maciej Adamaszek.
Władze FerrumLabs potwierdzają, że marka wciąż ma ambitne plany finansowe. W ciągu roku od zakończenia emisji celem spółki jest wypracowanie przychodu w wysokości 1 mln zł w skali roku. Kolejny krok to osiągnięcie w ciągu od 2 do 3 lat od zakończenia emisji crowdinvestingowej silnej marki o wartości sprzedaży na poziomie 4,5 mln zł rocznie. W mocy pozostaje planowany do 2024 roku debiut na rynku NewConnect.
O True™ men skin care
True™ men skin care to nowa marka męskich kosmetyków, które zapewniają zaawansowaną ochronę przed starzeniem się skóry i negatywnym wpływem zanieczyszczeń środowiska. Misją marki jest tworzenie skutecznych kosmetyków z wysokiej jakości składników, które w zdecydowanej przewadze są naturalne, ale są także wzbogacone o składniki będące efektami biotechnologicznego hi-tech. Wszystkie kosmetyki True™ men skin care są wolne od: olejów mineralnych, parabenów, oleju parafinowego, siarczanów, SLS, SLES, DEA i alkoholu. Produkty True™ men skin care są dostępne w sprzedaży w 24 krajach. Więcej informacji na temat marki można znaleźć na stronie Truemenskincare.com.
Kontakt dla mediów:
Arkadiusz Cegiełka *protected email*
+48 504 354 106
Tegoroczne wakacje właśnie dobiegają końca. Nie ma żadnych wątpliwości, że okres ten obfitował w wiele naprawdę istotnych wydarzeń na rynku udziałowego finansowania społecznościowego w...
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Jeśli ich nie blokujesz, wyrażasz zgodę na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. AKCEPTUJĘWięcej
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.