Dołącz do biznesu współtworzonego przez aktorkę Weronikę Rosati! Wystartowała kampania crowdfundingowa Lajuu SA

Informacja prasowa

Spółka Lajuu, oferująca wysokiej jakości kosmetyki współtworzone z Weroniką Rosati, 14 kwietnia (środa) wystartowała z kampanią crowdfundingową: emisja.lajuu.pl. Produkty pielęgnacyjne będą naturalne, wegańskie i nietestowane na zwierzętach oraz sprzedawane w szklanych opakowaniach. Celem rozpoczętej emisji jest pozyskanie blisko 1 mln zł na rozwój i promocję marki, wdrożenie kolejnych produktów oraz ekspansję na rynek amerykański.

Za spółką Lajuu SA i tworzonymi przez nią kosmetykami stoją specjaliści z doświadczeniem zarówno w kreowaniu, jak i wprowadzaniu na rynek marek z produktami naturalnymi. Wśród nich jest Aneta Stacherek, która w 2017 r. stworzyła markę specjalistycznych kosmetyków dla kobiet w ciąży i po porodzie, Bellamama. Projekt powstał z pasji oraz z własnej potrzeby, a także z myślą o zagospodarowaniu niszy w kategorii kosmetyków naturalnych dla kobiet w ciąży, których w tamtym czasie brakowało na rodzimym rynku.

Markę Bellamama tworzyłam przy wsparciu ekspertów, opracowując bezpieczne receptury i koncepcje produktów, a później sprzedając je na niewielką skalę. Każda nowa klientka i użytkowniczka tych produktów, każde kolejne zamówienie utwierdzało mnie w przekonaniu, że naturalna pielęgnacja to kierunek mojego rozwoju osobistego i biznesowego – mówi Aneta Stacherek, założycielka Bellamama i prezes zarządu Lajuu SA. – Polski rynek kosmetyków posiada duży potencjał i daje możliwości rozwoju. W ubiegłym roku, pomimo pandemii koronawirusa oraz wprowadzanych ograniczeń w handlu odnotował on wzrost na poziomie 1,6 proc., osiągając wartość ok. 25 mld zł. Zgodnie z raportami rynkowymi, w bieżącym roku tempo rozwoju rynku kosmetyków ma wynieść już ponad 4 proc. Wykorzystując dobre prognozy dla branży, a także trend wegańskich i naturalnych składów i zapotrzebowanie na tego typu produkty, przy współpracy z Weroniką Rosati stworzyliśmy i wprowadzamy na rynek Lajuu – nową markę do pielęgnacji klasy premium. Jej sekretem są naturalne receptury i wyselekcjonowane składniki – dodaje Stacherek.

Wraz z wprowadzeniem na rynek nowej marki została powołana spółka Lajuu SA, do której wchodzi zarówno Bellamama, jak i Lajuu, co pozwoli na zdywersyfikowanie źródeł przychodów i znacznie rozszerzy grono klientów. Nowa marka skierowana jest do znacznie szerszej grupy odbiorców: kobiet, które cenią jakość premium, naturalne, wegańskie składy oraz kosmetyki, które są nietestowane na zwierzętach. Weronika Rosati, jako dyrektor kreatywna Lajuu, brała udział w tworzeniu marki od samego początku, projektując zarówno koncepcje opakowań, jak i decydując o składach i zapachach kosmetyków. Pierwsze produkty będą dostępne w sprzedaży już w maju br. Sklep internetowy marki wystartuje wraz z premierą kosmetyków, a ich wejściu na rynek towarzyszy kampania crowdfundingowa, która właśnie się rozpoczęła.

Kampania crowdfudningowa już wystartowała

Do współtworzenia biznesu z prestiżowymi kosmetykami naturalnymi od 14 kwietnia br. mogą dołączyć nowi akcjonariusze. W ramach kampanii crowdfundingowej, która trwa na platformie Beesfund pod adresem emisja.lajuu.pl., spółka chce pozyskać 995  002,53 zł na poszerzenie oferty produktów oraz rozwój nie tylko na rynku polskim, ale także amerykańskim.

Emisja ułatwi nam i zdecydowanie przyspieszy poszerzenie portfolio produktów, a także pozwoli zbudować sieć ambasadorów marki. Aktualnie zlecamy na zewnątrz badania i produkcję u sprawdzonych, zaufanych partnerów, których posiadamy dzięki wprowadzaniu na rynek bardzo wymagających produktów dla kobiet w ciąży. Jednak w perspektywie 2-5 lat nie wykluczamy zbudowania własnego zakładu – informuje Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA. – 45 proc. pozyskanej kwoty przeznaczymy na rozwój produktów, odpowiednią promocję pierwszej serii kosmetyków, a także stworzenie kolejnych. 20 proc. środków zagospodarujemy na działania zw. z marką, tj. nawiązanie współpracy z influencerami czy rozwój naszego sklepu e-commerce. Reszta kwoty umożliwi nam ekspansję zagraniczną, rozwój zespołu i sprzedaży – dodaje.

W ramach prowadzonej kampanii crowdfundingowej w ręce akcjonariuszy trafi 11,06 proc. akcji Lajuu SA. Akcjonariusze oprócz nich, otrzymają produkty marki oraz możliwość zakupu każdej z serii na drodze pierwszeństwa, przed oficjalnymi premierami. Dodatkowo w pakietach znalazły się vouchery do renomowanej kliniki medycyny estetycznej oraz do atelier znanego projektanta mody, a także zdjęcie z autografem Weroniki Rosati. Minimalna wartość inwestycji to 120 zł, a wraz z kwotą inwestycji rośnie zestaw benefitów. Przykładowo dla inwestora z wkładem 50 002,5 zł przygotowano wizytę w Los Angeles i zwiedzanie studia Paramount Pictures w towarzystwie Rosati.

Biznes, który da zarobić

Trzyletni plan wdrożenia i rozwoju nowej marki Lajuu ma pozwolić na wypłatę pierwszej dywidendy już w 2024 roku. Spółka planuje podzielić się zyskiem z akcjonariuszami w wysokości do 50 proc. zysku netto. Lajuu zamierza także zadebiutować na NewConnect w przeciągu 3 do 5 lat, dzięki czemu akcjonariusze w łatwy sposób będą mogli sprzedawać akcje w wybranym przez siebie czasie.

Sprzedaż kosmetyków Lajuu rozpoczynamy już w maju tego roku i w 2021 r. chcemy uzyskać przychód na poziomie 2,1 mln zł, w 2022 r. już 6 mln zł, a w 2023 r. 7,8 mln zł. Dzięki wysokiej marży już w tym roku spodziewamy się około 0,5 mln zł zysku netto, a w kolejnym powyżej 1 mln zł. Te prognozy pokazują, że jest to biznes z potencjałem, który pozwoli zarobić nie tylko nam, ale każdemu, kto zdecyduje się dołączyć do naszej spółki – mówi Michał Bachrynowski, członek zarządu i dyrektor finansowy Lajuu SA.

Lajuu rozpocznie sprzedaż od serii brązującej, a w kolejnych miesiącach portfolio marki będzie poszerzane o produkty regenerujące i pielęgnacyjne. Do końca roku 2021 w asortymencie ma znajdować się 12 kosmetyków różnego typu, a w 2022 roku co najmniej 25. Wszystkie kosmetyki cechować będą wegańskie, naturalne składy, etyczna produkcja, nietestowanie na zwierzętach, a także szklane, ekologiczne opakowania, co jest odpowiedzią na rosnącą świadomość i oczekiwania klientów. Z dostępnych raportów wynika, że Polacy stają się racjonalnymi konsumentami, a już połowa ankietowanych twierdzi, że przed zakupem czyta skład produktu. Co trzeci Polak deklaruje, że kupuje kosmetyki w sieci.

Dzięki uważnej obserwacji rynku nie tylko polskiego, ale i zagranicznego, a także dzięki zebranym doświadczeniom, jesteśmy przekonani, że kosmetyki naturalne to trend i kierunek, który będzie stale się umacniał i rozwijał oraz pomoże nam osiągnąć sukces. Konsumenci stają się coraz bardziej świadomi i mają sprecyzowane oczekiwania nie tylko względem jakości produktu, ale także jego dostępności w różnych kanałach sprzedaży. Podstawą dystrybucji i głównym filarem naszego biznesu będzie nasz e-sklep, ale do współpracy poszukujemy oczywiście partnerów biznesowych tj. renomowane perfumerie, sklepy internetowe z naturalną pielęgnacją wysokiej jakości, rozważamy także obecność na platformach sprzedażowych, w marketplace’ach – informuje Aneta Stacherek, prezes zarządu Lajuu SA.

Rynek kosmetyków naturalnych dynamicznie się rozwija, rośnie zapotrzebowanie na tego typu produkty pielęgnacyjne. Zaangażowanie Weroniki w biznes, nie jedynie w kampanię crowdfundingową, gwarantuje nam dotarcie do klientów nie tylko z informacją o prowadzonej emisji, ale i o naszych produktach. Przełoży się to na długofalowe efekty sprzedażowe i dodatkowo wpłynie na sukces rynkowy naszej marki – dodaje Michał Bachrynowski, dyrektor finansowy i członek zarządu Lajuu SA.

– Do naszego biznesu zapraszamy grono inwestorów i inwestorek indywidualnych, którzy podobnie jak my, widzą ogromny potencjał rynku kosmetyków, a także pasjonatki i pasjonatów naturalnej pielęgnacji – mówi Paweł Kibalczyc, wiceprezes zarządu Lajuu SA. – Stwórzmy razem prestiżową markę kosmetyków naturalnych! – zachęca.

Lajuu SA to polska firma z naturalnymi, wegańskimi, nietestowanymi na zwierzętach kosmetykami do pielęgnacji skóry. W jej portfolio znajdują się marki Lajuu by Weronika Rosati oraz Bellamama. Firma Lajuu swoją siedzibę ma w Łodzi.

Więcej informacji o markach:

Lajuu by Weronika Rosati to polska marka premium z naturalnymi, wegańskimi, nietestowanymi na zwierzętach kosmetykami do pielęgnacji skóry. Została stworzona przy współpracy z aktorką Weroniką Rosati, która pełni rolę dyrektor kreatywnej marki. Pierwszą linią są kosmetyki brązujące, a kolejną tworzą preparaty antyoksydacyjne oraz regenerujące. Bazą i głównym składnikiem wszystkich produktów jest woda kokosowa wydobywana z wnętrza bardzo młodych kokosów. Marka stawia na aktywne, skoncentrowane formuły oraz składy pochodzenia naturalnego tj. ekstrakty i oleje roślinne, które wzbogaca innowacyjnymi komponentami takimi jak bioferment z bambusa, lift oleoactif czyli roślinny botoks. Kosmetyki Lajuu by Weronika Rosati będą dostępne w sprzedaży w sklepie internetowym www.lajuu.pl już w maju 2021 roku.

Bellamama to polska marka specjalizująca się w tworzeniu naturalnych, wegańskich kosmetyków dla kobiet w ciąży oraz po porodzie. Została założona przez Anetę Stacherek, która będąc w ciąży zauważyła, że na rynku brakuje skutecznych produktów z naturalnym, ekologicznym składem bezpiecznym dla mamy i dziecka oraz niedrażniącym zapachem. We współpracy z technologami oraz specjalistami z dziedziny ginekologii i dermatologii stworzyła markę z myślą o mamach pragnących świadomie pielęgnować skórę. Głównymi składnikami kosmetyków Bellamama są ekologiczne oleje oraz ekstrakty roślinne, bogate w nienasycone kwasy tłuszczowe. Flagowymi produktami marki są: odżywcze masło do ciała, balsam przeciw rozstępom i cellulitowi oraz ujędrniający i relaksujący olejek. Kosmetyki można nabyć w sklepie internetowym Bellamama.pl oraz w gabinecie ginekologicznym Dębski Clinic w Warszawie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here