Spółka Petgram S.A., która jako pierwsza na świecie połączyła portal społecznościowy skierowany do miłośników zwierząt z obrożą GPS, rozpoczyna drugą transzę emisji akcji przeprowadzanej w formie kampanii crowdinvestingowej na platformie inwestycyjnej Domu Maklerskiego INC – CrowdConnect. Jej celem jest pozyskanie od inwestorów kwoty do 3 mln zł. Środki zostaną przeznaczone na rozwój aplikacji, działania marketingowe oraz przejęcie portalu adopcyjnego Petopo.com. Spółka poinformowała, że zapisy na akcje w ramach pierwszej transzy skierowanej do dużych inwestorów, zakończyły się pełnym sukcesem. W dwa dni zapisami objętych zostało 149.253 akcji serii B, o łącznej wartości blisko 1 mln zł. W przyszłości Petgram S.A. planuje debiut na rynku NewConnect.
– Z roku na rok obserwujemy, że właściciele zwierząt coraz bardziej są zainteresowani technologiami, które pomagają w opiece nad pupilami. Wychodząc naprzeciw ich potrzebom, stworzyliśmy Petgram – aplikację połączoną z nowoczesną obrożą wyposażoną w lokalizator GPS. Do tej pory wokół aplikacji zgromadziliśmy ponad 26 tysięcy użytkowników ze 105 krajów świata – mimo braku anglojęzycznej wersji portalu. Pozyskane w trakcie trwania kampanii środki od inwestorów pozwolą nam m.in. na wzbogacenie aplikacji o nowe funkcjonalności, takie jak monitoring zdrowia, tworzenie postów i relacji wideo czy forum dyskusyjne. Zamierzamy również rozwinąć jej obecny Marketplace o możliwość oferowania usług dla czworonogów – mówi Jordan Wojsym-Antoniewicz, prezes zarządu Petgram S.A.
W ramach publicznej emisji akcji oferowanych jest nie mniej niż 149.253 i nie więcej niż 448.000 akcji serii B, po cenie 6,70 zł za jedną akcję. Jednym z celów emisyjnych zwierzęcego startupu jest przejęcie portalu Petopo.com, którego misją jest pomoc zwierzętom w znalezieniu kochających właścicieli oraz edukacja w zakresie opieki nad nimi. Realizacja tego procesu już się rozpoczęła – przedstawiciele spółki Petgram S.A. podpisali umowę przedwstępną z Petopo.com.
Petgram to aplikacja dedykowana miłośnikom zwierząt, która łączy w sobie aspekty społecznościowe, lojalnościowe i e-commerce. Aplikacja w połączeniu z lokalizatorem GPS zwiększa również bezpieczeństwo psów i kotów. Poza jej rozwojem i przejęciem Petopo.com
Kampania crowdinvestingowa Petgram na platformie CrowdConnect potrwa do 15 listopada. Wycena spółki przed emisją wynosi 16 mln zł. W 2020 r. firma pozyskała 4 mln zł na stworzenie swojej aplikacji od aniołów biznesu oraz funduszu venture capital.
Spółka Petgram w przyszłości zamierza zadebiutować na rynku NewConnect.
Wartość globalnego rynku GPS dla zwierząt w 2021 r. wyniosła ponad 2 mld USD.
Więcej informacji o trwającej kampanii: https://crowdconnect.pl/campaigns/petgram
O Petgram:
Petgram to jedyna na polskim rynku sieć społecznościowa dedykowana właścicielom i miłośnikom zwierząt. Marka jako pierwsza na świecie połączyła innowacyjną obrożę wyposażoną w lokalizator GPS dla psów i kotów z nowoczesną aplikacją społecznościową. Daje to możliwość stworzenia konta dla swojego pupila, dzięki któremu użytkownicy mogą m.in. zadbać o jego bezpieczeństwo, wchodzić w interakcję z innymi użytkownikami oraz brać udział w konkursach czy ciekawych wyzwaniach. W planach Petgrama jest opracowanie anglojęzycznej wersji aplikacji.