PlanMyDeal planuje kampanię na Beesfund

Pojęcie startupu w Polsce znane jest zaledwie od kilku lat, a w zawrotnym tempie zyskuje na popularności. Zwłaszcza teraz, w pandemicznej rzeczywistości ma miejsce bardzo dynamiczny rozwój wielu innowacyjnych projektów stosujących zupełnie nowatorskie rozwiązania. Niektóre z nich doskonale wykorzystują tę szansę. Wartość dwóch najbardziej znanych polskich startupów – Booksy i DocPlanner, których aplikacje oparte są na rezerwacji terminów, przekroczyła właśnie 450 mln dolarów i są na dobrej drodze żeby zostać pierwszymi polskimi jednorożcami.

Z kolei już niebawem, po raz pierwszy pojawi się okazja do zainwestowania poprzez equity crowdfunding w serwis społeczności biznesowej, który łączy firmy i ich klientów poprzez planowanie terminów kontaktu, wyceny, oferty i realizacji projektów. Za to rozwiązanie odpowiada spółka PlanMyDeal, która właśnie teraz szykuje kampanię crowdinvestingową na popularnej platformie udziałowego finansowania społecznościowego Beesfund.

Kampania crowdfundingowa PlanMyDeal na Beesfund

PlanMyDeal to rozwiązanie, które pozwala klientowi znaleźć wykonawcę usługi lub produktu, który dysponuje czasem zgodnym z wymaganiami klienta na kontakt, wycenę, ofertę i realizację projektu. To narzędzie do planowania projektów, gdzie harmonogram działań, cała komunikacja, wysłane i odebrane załączniki są w jednym miejscu. Jak więc widzimy PlanMyDeal ma nam pomóc w zarządzaniu absolutnie najcenniejszym aktywem, jakim każdy z nas dysponuje – czasem.

Wizją spółki PlanMyDeal jest budowa portalu, na którym będzie chciała być obecna każda firma mająca wysokie standardy jakości i obsługi klienta. Ambicją PlanMyDeal jest tworzenie miejsca, gdzie będą obecne wszystkie firmy w Polsce a następnie na świecie, które wykonują wyceny, wysyłają oferty, mają termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji zleceń.

Firmy te będą chciały korzystać z PlanMyDeal ponieważ tam właśnie będą szukać usług klienci, wiedząc że na tej platformie są wyłącznie profesjonalne firmy które szanują czas. Ma to być więc zupełnie nowy standard na rynku zleceń.

Jak działa PlanMyDeal?

Wykonawca rejestrując się na portalu i oznaczając wolne terminy na kontakt i rozpoczęcie realizacji, pokazuje że ma firmę która zgodnie z planem dostarcza produkty i usługi, oferując wysoką jakość obsługi klienta. Korzystając z systemu, otrzymuje profesjonalne narzędzie do zarządzania projektem ale też narzędzie reklamy i wspomagające marketing.

Firma może skorzystać z katalogu firm, dodatkowej formy reklamy biznesu a także z usługi Wirtualna Asystentka. To unikalna usługa świadczona przez pracowników spółki PlanMyDeal, którzy obsługują portal dla wykonawców. Umówią z klientem terminy wycen i wysłania ofert oraz terminy realizacji. Możliwa jest też negocjacja ceny każdego zlecenia, ponieważ platforma PlanMyDeal posiada specjalny moduł do negocjacji ceny pomiędzy klientem a wykonawcą.

Z kolei klient znajdzie na PlanMyDeal punktualnych wykonawców na podstawie terminów oznaczonych przez nich w kalendarzu. Wystawi opinię po zakończeniu każdego etapu prac biorąc pod uwagę choćby to, czy wykonawca wykonał wycenę w terminie, dostarczył punktualnie ofertę, rozpoczął na czas realizację i na czas ją zakończył. Dzięki temu na platformie PlanMyDeal kolejny klient może znaleźć wykonawców którzy planowo realizują projekty.

Poszukiwanie inwestorów poprzez crowdfunding

Obecnie spółka PlanMyDeal jest na początku drogi do zbudowania największego w Polsce serwisu, który zmieni obraz rynku zleceń. Uważa ona, że projekt osiągnie ponadprzeciętną rozpoznawalność. Spółka potrzebuje kapitału, aby rozwinąć serwis i zwiększyć zasięgi, a w konsekwencji przyspieszyć rozwój. W tym celu już niebawem ruszy kampania PlanMyDeal na Beesfund – popularnej platformie crowdfundingu udziałowego.

Equity crowdfunding na platformie Beesfund

Beesfund to polska platforma equity crowdfundingu założona w 2012 roku. Jej siedziba mieści się w Warszawie. Działa pod hasłem “Pomagamy zrealizować dobre pomysły”. Popularność Beesfund stale rośnie z roku na rok, a tempo tej tendencji w ostatnich trzech latach gwałtownie się zwiększyło. Od początku jej istnienia przeprowadzono już 96 emisji, w których zebrano łączną kwotę ponad 62 miliony złotych. Brało w tym udział ponad 68 tysięcy zarejestrowanych użytkowników.

Najgłośniejsza emisja akcji przeprowadzona za pomocą tej platformy odbyła się w lutym 2019 roku. Wtedy piłkarska spółka Wisła Kraków w celu zgromadzenia kapitału na spłatę zadłużenia, wypuściła 40 tysięcy akcji o łącznej wartości 4 milionów złotych. W ciągu doby wszystkie zostały wykupione przez 9126 inwestorów.

Jeszcze więcej zebrał z kolei projekt Wolf & Oak Distillery zajmujący się prowadzeniem pierwszej profesjonalnej destylarni whiskey w Polsce i oczywiście produkcją tego trunku. Zgromadzony kapitał wyniósł rekordowe 4 202 820 PLN, 31 111 akcji znalazło 1482 nabywców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj