AKARDO SA ponownie wchodzi w crowdfunding na Crowdway

Pierwsza kampania AKARDO na platformie Crowdway zajmującej się equity crowdfundingiem wystartowała w marcu ubiegłego roku. Jej celem było osiągnięcie w trakcie trwania kampanii kwoty w wysokości 999 999 złotych. Po trzech miesiącach zbiórki udało się osiągnąć pełen sukces, wszystkie wyemitowane akcje znalazły nabywców. Już teraz spółka sprawdzi swoje siły w crowdinvestingu po raz drugi i znów zostanie przeprowadzona kampania AKARDO na Crowdway. Tym razem spółka zamierza pozyskać finansowanie w wysokości 1 680 000 złotych. Szczegóły zostaną przedstawione poniżej:

AKARDO SA – podstawowe informacje

AKARDO SA to platforma, która nieprzerwanie od 2013 roku sprzedaje za pośrednictwem swojego sklepu internetowego obuwie wykonywane ręcznie przez lokalnych rzemieślników. Aktualnie oferuje ona 650 modeli butów odznaczających się wysokim stosunkiem jakości do ceny. Co więcej, w ubiegłym roku spółka zrealizowała ponad 13 tysięcy zamówień na łączną kwotę przekraczającą 4,4 miliony złotych. Ponadto, z każdym rokiem od początku prowadzenia działalności, odnotowuje ona wzrost liczby zamówień. Warto dodać, iż klienci chętnie wracają do sklepu internetowego Akardo. 22% z nich dokonało przynajmniej drugiego zakupu, a blisko 8% klientów skorzystało z oferty sklepu minimum 3 razy.

AKARDO to połączenie pasji, profesjonalizmu i szacunku do pracy rzemieślników. Firma zlokalizowana jest w Wadowicach. To właśnie tutaj znajdują się mistrzowie branży obuwniczej, którzy kontynuując rodzinną tradycję, prowadzą niewielkie zakłady. Spółka z nimi współpracuje oferując doskonałej jakości wyroby ze starannie wyselekcjonowanej, miękkiej skóry we własnym sklepie online. Dodatkowo, podczas produkcji obuwia AKARDO, nie wytwarzają się substancje, które mogłyby zaszkodzić zdrowiu, a wysokiej jakości surowce zapewniają stabilność buta.

Crowdinvesting AKARDO – pierwsza emisja akcji i realizacja celów

Jak zostało wspomniane we wstępie, pierwsza kampania crowdfundingowa AKARDO zakończyła się pełnym sukcesem. W ramach realizacji założonych dla niej celów spółka wynajęłą przestrzeń magazynową o powierzchni około 250 metrów kwadratowych, co pozwoliło przyspieszyć proces dostawy produktów oraz wprowadzić do sprzedaży obuwie w trudniej dostępnych rozmiarach. Magazyn pozwala przechowywać od 4 do 5 tysięcy par butów w zależności od sezonu. Wysyłkę z magazynu firma rozpoczęła 1 września 2020 roku. W magazynie pracuje na stałe 3-osobowy zespół, a w przypadku szczytów sprzedażowych – jak choćby w trakcie Black Friday – liczba pracowników rośnie do 6-8 osób.

Kolejnym celem było stworzenie kolekcji obuwia dziecięcego. Zadebiutowała ona w e-sklepie AKARDO na początku września 2020. Powstała również męska kolekcja obuwia premium. Na tym etapie firma zaprojektowała 8 modeli klasycznych męskich butów, szytych metodą blake, które są rzadko spotykane w Polsce. Jej sprzedaż w sklepie internetowym AKARDO ma ruszyć przed końcem kwietnia bieżącego roku i będzie prowadzona na terenie całej Unii Europejskiej.

AKARDO – kampania crowdinvestingowa nr 2

Wiosną bieżącego roku AKARDO pragnie ponowić ubiegłoroczny sukces i zaprosić do swojej społeczności kolejnych inwestorów, którzy wesprą spółkę w dalszym intensywnym rozwoju i wejściu na rynki zagraniczne. Zmiana platformy e-commerce wraz z ekspansją międzynarodową będzie jednym z celów nadchodzącej emisji. Firma pragnie, aby AKARDO rozpoczęło ją od Czech oraz Słowacji, odpowiednio w trzecim i czwartym kwartale bieżącego roku. Sprzedaż na nowych rynkach pozwoli zwiększyć średnią wartość zamówienia oraz marżę sprzedaży.

Tak więc to właśnie w tym celu AKARDO rozpoczęło swoją drugą kampanię crowdfundingową na platformie Crowdway. Tym razem spółka zamierza pozyskać finansowanie w wysokości 1 680 000 złotych.

Crowdfunding udziałowy na platformie Crowdway

Crowdway jest jedną z największych w Polsce platform equity crowdfundingu. Działa od 2015 roku. Do tej pory zrealizowała kampanię na łączną kwotę ponad 15 milionów złotych oraz pobiła rekordy crowdfundingu udziałowego w Polsce. Proponuje ona inwestorom zaangażowanie w wysokiej jakości aktywa w trzech liniach portfelowych:

  • Dynamika (projekty w fazie dynamicznego wzrostu)
  • Stabilność (produkty nieruchomościowe stabilnego zwrotu)
  • Innowacje (startupy)

Największy sukces na platformie Crowdway miał miejsce w minionym roku. 16 listopada rozpoczęła emisję spółka o nazwie Kombinat Konopny zajmująca się uprawą oraz przetwórstwem konopi włóknistych, a w przyszłości planująca sprzedaż przystępnych cenowo olejków z konopi zawierających CBD. Kampania zakończyła się już po 38 minutach, w tym czasie nabywców znalazły wszystkie akcje za łączną sumę 4,2 miliona złotych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj