Czy deski od Longwave Boards sprawdzą się w crowdfundingu?

Longwave - logoCrowdfunding udziałowy rozwija się w iście zawrotnym tempie. Liczni inwestorzy coraz częściej decydują się wspierać ciekawe projekty licząc, że nabyte udziały zapewnią im satysfakcjonujące zyski w przyszłości. Z kolei przedsiębiorcy znaleźli optymalny sposób gromadzenia kapitału, zupełnie odmienny od tych tradycyjnych, umożliwiający pokonanie wielu rynkowych barier, które w przeszłości skutecznie utrudniały prowadzenie biznesu.

Popularność tej metody finansowania w Polsce to w dużej mierze zasługa Beesfund. To pierwsza i wciąż wiodąca platforma zajmująca się equity crowdfundingiem w Polsce. Można na niej znaleźć naprawdę wiele interesujących projektów poszukujących swojej niszy. Doskonałym przykładem jednego z nich jest Longwave Boards. To twórca desek do jazdy po obszarach miejskich, który obecnie przygotowuje się do przeprowadzenia kampanii na tej platformie.

Longwave Boards

Historia marki Longwave Boards zaczęła się od pasji do surfingu i sportowego stylu życia. Jej twórca początkowo tworzył deski po godzinach pracy, w zaciszu domowego garażu. Z każdym kolejnym projektem jego wizja nabierała jednak coraz realniejsze kształty. W rezultacie, po kilku latach pracy, powstał zupełnie nowy rodzaj deski wyposażony w autorskie mechanizmy. Dzięki temu surfing może wypłynąć na szerokie wody i stać się nieodłącznym elementem miejskiego krajobrazu.

Longwave Boards zajmuje się przede wszystkim produkcją autorskiego opatentowanego systemu trucków montowanego w deskach bambusowych. Celem marki było stworzenie produktu, który w możliwie najbardziej precyzyjny sposób odwzorowuje surfing na lądzie oraz pozwoli na swobodne przemieszczanie się na takiej desce w warunkach miejskich. Co więcej, ten produkt może także służyć jako narzędzie do treningu stabilizacji i równowagi. Jest to niezbędne w różnych sportach wodnych.

Longwave Boards to zespół ludzi, których łączy jedno – pasja do surfingu i aktywnego trybu życia. Kolejnym krokiem w rozwoju spółki ma być ekspansja na światowe rynki. Jednak, aby tego dokonać, będzie ona potrzebować wsparcia finansowego ze strony inwestorów. W tym celu zamierza już wkrótce przeprowadzić emisję akcji na platformie equity crowdfundingowej Beesfund.

Crowdfunding udziałowy na platformie Beesfund

Beesfund to polska platforma equity crowdfundingu założona w 2012 roku. Jej siedziba mieści się w Warszawie. Działa pod hasłem “Pomagamy zrealizować dobre pomysły”.

Popularność Beesfund stale rośnie z roku na rok, a tempo tej tendencji w ostatnich trzech latach gwałtownie się zwiększyło. Od początku jej istnienia przeprowadzono już 74 emisje, w których zebrano łączną kwotę ponad 46 milionów złotych. Brało w tym udział ponad 47 tysięcy zarejestrowanych użytkowników.

Najgłośniejsza emisja akcji przeprowadzona za pomocą tej platformy odbyła się w lutym 2019 roku. Wtedy piłkarska spółka Wisła Kraków w celu zgromadzenia kapitału na spłatę zadłużenia, wypuściła 40 tysięcy akcji o łącznej wartości 4 milionów złotych. W ciągu doby wszystkie zostały wykupione przez 9126 inwestorów.

Jeszcze więcej zebrał z kolei projekt Wolf & Oak Distillery zajmujący się prowadzeniem pierwszej profesjonalnej destylarnii whiskey w Polsce i oczywiście produkcją tego trunku. Zgromadzony kapitał wyniósł rekordowe 4 202 820 PLN, 31 111 akcji znalazło 1482 nabywców.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj